خبر جدید

» تصویر زنده از هواوی نوا ۴ منتشر شد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

تصویر زنده از هواوی نوا ۴ منتشر شد
[ad_1]

همان‌طور که پیش از این گفته شده بود، فاصله زیادی با معرفی هواوی نوا ۴ در تاریخ ۲۶ آذر نداریم. حال تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که بهره بردن آن از دوربین سه گانه را نمایش می‌دهد.

در سمت چپ صفحه نمایش این گوشی، یک حفره مربوط به دوربین سلفی به چشم می‌خورد. به این ترتیب، نوا ۴ اولین گوشی هواوی مجهز به حفره زیر نمایشگر خواهد بود. از این نکته هم نباید غافل شد که با توجه به طراحی صفحه نمایش نوا ۴، سنسور اثر انگشت این گوشی هم روی پنل پشتی آن تعبیه شده است.

پیش از این هم اطلاعاتی در مورد سخت افزار گوشی جدید هواوی به بیرون درز کرده بود که بر اساس آن، نوا ۴ از چیپست هشت هسته‌ای قدرتمند کایرین ۹۸۰ بهره خواهد برد که بر مبنای فناوری ۷ نانومتری توسعه یافته است. هواوی در گذشته از همین چیپست در سری میت ۲۰ و آنر مجیک ۲ استفاده کرده بود. جدا از این موارد، قرار است در مدل‌های گران‌تر نوا ۴ این گوشی به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود.


http://digiato.com/


http://digiato.com/

بلوتوث ۵٫۰ و درگاه USB-C همراه با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۹ از دیگر امکانات نوا ۴ خواهند بود. برای دست یافتن به اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول باید تا تاریخ رسمی معرفی آن یعنی ۲۶ آذر ماه منتظر بمانیم.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.