خبر جدید

» به این معنی که نوشتن در مورد “SEO

  • تاریخ : 23rd سپتامبر 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

این بدان معنا نیست که من طرفدار این هستم که شما باید یک سری مطالب معتبر درباره یک موضوع خاص بنویسید و سپس به آنجا بروید و آنچه را که می خواهید انجام دهید. من فکر می کنم Google با انتشار به روزرسانی های آینده ، "اختیار" شما را خیلی سریع لغو می کند.

در عوض ، آنچه من پیشنهاد می کنم نوشتن در خوشه ها است تا Google بتواند تعیین کند شما در مورد یک موضوع خاص اختیار دارید و اجازه می دهد این مرجع در مورد سایر موضوعاتی که می نویسید اعمال شود. برخلاف پرداخت پراکنده با یک موضوع و سپس موضوع دیگر ، در خوشه ها بنویسید تا اقتدار http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html را که می تواند در مورد یک قطعه ای که می توانید بنویسید اعمال شود (البته اگر مطالب گفته شده مربوط به سایت شما باشد).

من خیلی احساس می کنم که این باید در سطح زیرمجموعه اتفاق بیفتد. به این معنی که نوشتن در مورد "SEO" به طور کلی به عنوان یک خوشه موضوعی کافی نیست. در عوض ، شما باید یک زیرمجموعه خاص از SEO را انتخاب کنید و آن را از آنجا بگیرید. در مورد قطعه های ویژه یا لینک سازی یا هر عنوان فرعی که انتخاب می کنید ، یک تن بنویسید بنابراین می بینید که اقتدار به طور عمده در سطح زیرمجموعه قرار دارد.

اینجا را قطع نکنید
نگاه کنید ، من فکر می کنم ایده "نمایه اقتدار" هم جالب و هم قدرتمند است (بدیهی است). گفته شد ، این تنها چیزی نیست که اتفاق می افتد و می تواند به انواع مختلف سایتها به روشهای مختلف اعمال شود. به یک سایت خبری فکر کنید ، آنها خوشه بندی موضعی به معنای سنتی ندارند زیرا طیف گسترده ای از مطالب را که دائما در حال توسعه هستند و از اهمیت خارج می شوند ، پوشش می دهند. بدیهی است که رویکردی که در بالا عنوان کردم (و رویکرد خود Google) برای یک سایت خبری باید کمی متفاوت باشد. به عبارت دیگر ، یک تن از تفاوت های ظریف وجود دارد و تعداد زیادی از عوامل دیگر در این بازی هستند ، بنابراین به هیچ چیز توجه نکنید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.