خبر جدید

» بناکار: داوری نتیجه را عوض کرد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بناکار: داوری نتیجه را عوض کرد
[ad_1]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز پس از باخت برابر سایپا گفت: احتمالا قوانین داوری عوض شده است و ما اطلاع نداریم.

به گزارش ایسنا، عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز پس از قبول شکست سه بر یک برابر سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با اعتراض به نحوه قضاوت داوران اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و سایپا هم بسیار عملکرد خوبی داشت. سایپا از بازیکنان کلیدی و کادر فنی خوبی نیز بهره می برد. در بازی امروز بازیکنانم هر چه در توان داشتند گذاشتند و جنگیدند.

او با انتقاد از وضعیت داوری گفت: فکر می‌کنم قوانین عوض شده است اما ما اطلاع نداریم! در چندین صحنه داور خطای پنجه دو ضرب را نگرفت و اوج آن در ست پنجم بود که پنجه لیبروی سایپا کاملا خطا بود اما داور آن را نگرفت. حتی در ست دوم که برنده بازی بودیم داور شش اشتباه داشت. در ست چهارم زمانی که تا امتیاز ۳۳ بالا می‌آییم انتظار داریم داوری سالمی را ببینیم.

بناکار تصریح کرد: حتی پنجه‌ای که لیبروی سایپا زد در والیبال ساحلی هم خطا است. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند اما داوری نتیجه را عوض کرد. ما در سه بازی اخیر در تبریز، مشهد و تهران از داوری آسیب دیده ایم. تیم ما دیر بسته شده و جوان است اما با این شرایط داوری فکر نمی‌کنم تا آخر لیگ نیز بتوانیم در یک بازی پیروز شویم.

بنا کار در ادامه صحبت هایش درباره وضعیت مالی باشگاه و اینکه پولی به این تیم تزریق شده است، گفت: مسئولان قول‌هایی داده‌اند که تا چند روز آینده به تیم پول تزریق می کنند. باور کنید گذران زندگی این بازیکنان از راه والیبال است و باید حمایت شوند. من چندین سال در شهرداری تبریز سرمربیگری کرده‌ام اما هیچ سالی وضعیت ما اینگونه بد نبوده است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.