خبر جدید

» بازی های سرویس Backward Compatibility به بیش از ۵۵۰ بازی رسید!

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بازی های سرویس Backward Compatibility به بیش از ۵۵۰ بازی رسید!
[ad_1]

رسانه کلیک – به گفته وب‌سایت رسمی «میجر نلسون»، بازی های سرویس Backward Compatibility از مرز ۵۵۰ بازی عبور کرده و این سرویس در سال جاری میلادی، میزبان بیش از صد عنوان ویدیویی مختلف بوده است.

در ماه نوامبر سال میلادی ۲۰۱۵، شرکت مایکروسافت با رونمایی از سرویس جدید شبکه ایکس‌باکس لایو به نام Backward Compatibility، امکان تجربه عناوین ویدیویی محبوب و پرطرفدار قدیمی و کلاسیک دو کنسول ایکس‌باکس و ایکس‌باکس ۳۶۰ روی کنسول نسل هشتم ایکس‌باکس وان را فراهم کرد. قابلیتی که بر خلاف شرکت ویژگی مشابه شبکه پلی‌استیشن نتورک، به شدت مورد استقبال کاربران و دارندگان Xbox One قرار گرفت و محبوب آن به لطف پشتیبانی مستمر ردموندی‌ها، سر به فلک کشیده است.

از طرفی، شرکت سرشناس مایکروسافت در آغاز هر ماه میلادی بازی‌های ویدیویی جدید و مختلفی را به این سرویس پرطرفدار خود اضافه می‌کند. در همین رابطه، چندی پیش آقای لری هرب (Larry Hryb) یا همان «میجر نلسون» (Major Nelson)، یکی از اعضای تیم ایکس‌باکس، در تازه‌ترین توییت خود در شبکه اجتماعی توییتر گزارشی از عملکرد کلی و تعداد بازی های سرویس Backward Compatibility به اشتراک گذاشت.

بر اساس ادعای لری هرب، سرویس «پشتیبانی از نسل‌های قبلی» شبکه ایکس‌باکس لایو در سال جاری میلادی میزبان ۱۰۰ عنوان ویدیویی مختلف بوده است. به علاوه، در مجموع تعداد بازی های این سرویس از مرز ۵۵۰ بازی عبور کرده که رقم قابل توجهی است.

آقای لری هرب در خصوص تعداد بازی های سرویس Backward Compatibility در سال جاری میلادی می‌گوید:

در سال میلادی ۲۰۱۸، تیم ایکس‌باکس چیزی در حدودد ۱۰۰ عنوان ویدیویی جدید و متنوع را به سرویس Backward Compatibility اضافه کرده است و در حال حاضر، تعداد بازی‌های این قابلیت به بیش از ۵۵۰ بازی رسیده است. در این میان، ۵۷ اثر ویدیویی برای کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس بهینه شده و به‌روزرسانی افزایش گرافیک را دریافت کرده‌اند.

ما استراحت کوتاهی را در این تعطیلات کریسمس خواهیم داشت، اما در ماه ژانویه سال آینده میلادی منتظر انتشار خبرهای بیشتری در رابطه با بازی های سرویس Backward Compatibility باشید! تا آن زمان، شما را در شبکه ایکس‌باکس لایو ملاقات می‌کنیم.

همچنین، چندی پیش آقای لری هرب از اضافه شدن سه بازی جدید در ماه دسامبر سال جاری میلادی به این سرویس خبر داد. وی در شبکه اجتماعی توییتر خود در این باره نوشت:

امروز سه عنوان ویدیویی The Darkness و The Bureau: XCOM Declassified و Duke Nukem Forever به سرویس «پشتیبانی از نسل‌های قبلی» اضافه شدند. هر سه بازی مذکور در حال حاضر با تخفیف خوبی در فروشگاه ایکس‌باکس لایو به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ قابلیت «پشتیبانی از نسل‌های قبلی» به صورت رایگان در اختیار کلیه کاربران و دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قرار دارد و شرکت مایکروسافت هیچ هزینه جداگانه و اضافی برای اجرای بازی‌های قدیمی در کنسول نسل هشتم خود دریافت نمی‌کند. البته، این بدان معنا است که تمام این ۵۵۰ بازی به صورت رایگان عرضه می‌شوند، بلکه برای تجربه این عناوین باید ابتدا آن‌ها را از طریق فروشگاه ایکس‌باکس لایو خریداری کنید. هرچند، چنانچه در نسل قبلی نسبت به خرید این بازی ها اقدام کرده باشید، نیازی به خرید مجدد نیست و به راحتی می‌توانید آن‌ها را روی کنسول ایکس‌باکس وان خود اجرا و تجربه کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با تعداد بازی های سرویس Backward Compatibility و استقبال بی‌نظیر بازیکنان از این قابلیت چیست؟ به نظر شما، آیا در نسل نهم کنسول‌ها نیز شاهد وجود چنین سرویس رایگانی خواهیم بود؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.