خبر جدید

» بازگشت لبخند و آرامش به چهره برانکو (عکس) :: ورزش سه

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بازگشت لبخند و آرامش به چهره برانکو (عکس) :: ورزش سه
[ad_1]



کد خبر: ۱۵۷۳۹۸۵/۴۷

زمان: ۱۰:۵۴  
۱۳۹۷/۰۹/۱۵

بازدید: ۲۵,۳۵۷




در تمرین روز گذشته تیم پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ برخلاف روز سه شنبه از آرامش همیشگی بهره می برد و تمرین را با شوخی و خنده دنبال می کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در آغاز دیدار پرسپولیس و ذوب آهن برانکو ایوانکوویچ دیدار صمیمانه ای با منصوریان داشت و سپس در جشن خداحافظی سیدجلال از بازی های ملی نیز شرکت کرد و دست او را بالا برد. در همان دقایق ابتدایی هم شاگردان برانکو گلزنی کردند تا همه چیز برای پروفسور خوب پیش برود اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شکل دیده نشده ای از برانکو ایوانکوویچ به معرض نمایش در بیاید.

 

او در طول مسابقه اعتراض های بسیار زیادی به داور و در نشست خبری نیز خشمگین به نظر می رسد. اما خشم برانکو خیلی زود فرو نشست و او در اولین تمرین پرسپولیس پس از بازی ذوب آهن، چهره همیشگی و آرام خود را نشان داد.

 

 

برانکو با جدیت تمام تلاش شاگردانش را دنبال می کرد و فرامین فنی را به آن ها انتقال می داد اما در این بین شوخی و خنده نیز بخش جدا نشدنی تمرین پرسپولیسی ها بود.

 

حالا او امیدوار است شاگردانش حساس ترین بازی نیم فصل را به سود خود خاتمه دهند تا سرنوشت پرسپولیس برای قهرمانی در نیم فصل در دست خود این تیم باشد.

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.