خبر جدید

» اکبری: غیبت زرینی بر روند سایپا تاثیر گذاشت/ خیلی از اعتراضات تبریزی ها درست نبود

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

اکبری: غیبت زرینی بر روند سایپا تاثیر گذاشت/ خیلی از اعتراضات تبریزی ها درست نبود
[ad_1]

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران درباره عدم حضورش در برخی از کنفرانس های خبری در زمان شکست تیمش گفت: امکان دارد در زمان عصبانیت حرف هایی بزنم که شامل محرومیت و جریمه شود.

به گزارش ایسنا، پیمان اکبری پس از پیروزی سخت سه بر یک سایپا برابر شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال درباره این دیدار اظهار کرد: به هر دو تیم به خاطر انجام این بازی دیدنی خسته نباشید می‌گویم و مخصوصا به بازیکنانم به خاطر جنگنده ایشان تبریک می گویم. خوشبختانه در لحظات سخت بازی به خوبی جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم. باید بگویم امروز شهرداری تبریز عملکرد فوق العاده ای داشت و برای آن‌ها در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: از نظر فنی برتر از شهرداری تبریز بودیم و در چندین مورد توپ‌های ساده به زمین ما می‌آمد اما نمی توانستیم به خوبی استفاده کنیم. مطمئناً اگر از شرایط بهتر استفاده می‌کردیم باید زودتر در ست چهارم به پیروزی می‌رسیدیم. امروز در دفاع روی تور دو برابر حریف امتیاز گرفتیم و در خط حمله و دریافت نیز عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران در خصوص نبود حمزه زرینی به دلیل محرومیت نیز گفت: هفته گذشته بازی سختی را برابر پیام مشهد پشت سر گذاشتیم و کمی بازیکنانم خسته بودند اما نبود حمزه زرینی که یکی از مهره های تاثیر گذار سایپا است کارمان را سخت کرده بود ولی خدا را شاکرم که برنده شدیم.

پیمان اکبری درباره اعتراضات زیاد عادل بناکار و بازیکنان شهرداری تبریز به داوری گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره داوری صحبت کنم. در هر بازی دو ناظر وجود دارد و در بازی امروز، هم ناظر سازمان لیگ و هم ناظر کمیته داوران هر دو داور بودند. ما هم در جاهایی اعتراض داشتیم. به نظرم برخی از اعتراضات تبریزی ها وارد بود اما خیلی از آنها درست نبود.

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران در پایان در پاسخ به این سوال که چرا در برخی مواقع و پس از شکست تیمش در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نمی شود، گفت: هفته گذشته که به مشهد باختیم مصاحبه کردم. بعضی مواقع به خاطر مشکلاتی که احتمال دارد پیش بیاید صحبت نمی کنم. دوست ندارم با حرف‌هایی که می‌زنم تیم به حاشیه برود. گاهی اگر در عصبانیت حرفی بزنم احتمال دارد دچار محرومیت و جریمه شوم.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.