خبر جدید

» اپلیکیشن Outlook با رابط کاربری جدید برای سیستم عامل iOS عرضه شد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

اپلیکیشن Outlook با رابط کاربری جدید برای سیستم عامل iOS عرضه شد
[ad_1]

رسانه کلیک – مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Outlook در سیستم عامل آی او اس عرضه کرد. کاربران با دریافت این آپدیت با طراحی جدید و دارک مود مواجه می شوند.

مایکروسافت اعلام کرد با عرضه یک بروزرسانی برای اپلیکیشن Outlook، تجربه کاربری جدیدی را برای کاربران سیستم عامل iOS فراهم می کند. این آپدیت طراحی جدیدی را برای اپلیکیشن Outlook به همراه دارد. در گذشته شاهد عرضه بروزرسانی برای این اپلیکیشن بودیم (بروزرسانی جدید مایکروسافت اوت لوک برای سیستم عامل iOS منتشر شد).

در طراحی جدید اپلیکیشن اوت‌لوک شاهد حضور هدر (Header) آبی رنگ به جای هدر سفید رنگ در نسخه قبلی این اپلیکیشن هستیم. مایکروسافت اعلام کرده با این تغییر، کاربران در میان اپلیکیشن های در حال اجرا به راحتی می توانند اوت لوک را تشخیص دهند.

در این آپدیت شاهد انیمیشن های جدیدی برای اپلیکیشن اوت لوک هستیم. زمانی که کاربر به سمت پایین اسکرول کند، اندازه هدر کاهش پیدا می کند.

در بالای این اپلیکیشن آیکون آواتار حضور دارد تا بتوان به راحتی حساب کاربری فرد را تشخیص داد. علاوه بر آواتار کاربر، در کنار پیام ها نیز آواتارهای افراد ارسال کننده نیز به چشم می خورد. این تغییرات می تواند باعث راحتی بیشتر کاربران در زمان استفاده از اپلیکیشن Outlook شود.

توسط این بروزرسانی روند برنامه ریزی برای یک رویداد راحت تر از گذشته می شود. این آپدیت جدید امروز برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده است؛ با این حال تمام کاربران به آن دسترسی ندارند.

مایکروسافت به تازگی آیکون های مربوط به برنامه آفیس را بازطراحی کرده است. گفته می شود اوت لوک یکی از اولین اپلیکیشن هایی محسوب می شود که این تغییر را تجربه می کند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان تغییر آیکون این اپلیکیشن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. برای دریافت جدیدترین نسخه اپلیکیشن اوت‌لوک می توانید به اپ استور مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.