خبر جدید

» ام جی‌ های بازار ایران با چه قیمتی فروخته می‌شوند؟

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

قرار نیست ظاهر را فدای باطن کنید؛ حتی می‌دانیم آب رفته به جوی بازنمی‌گردد. همه‌ی این‌ها را برای خودروهای چینی می‌گویند که «مبادا یک‌وقت پولتان را خرج ماشین‌های چینی‌ کنید».

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 اصلا کدام‌یک از برندهای چینی را می‌شناسید و از نزدیک دیده‌اید و از آن بیشتر، سوار آن‌ها شده‌اید؟ حالا اگر روزی‌روزگاری به فکر خرید MG افتادید، حداقل باید بدانید کدام خودروهای این برند در بازار ایران موجود است.

ام جی ۳۵۰

۲۰۱۲ تقریبا سال ورود جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک به خودروهای گروه ام جی بود که ۳۵۰ نیز از این موهبت بهره برد. ازنظر ظاهری که ام جی ۳۵۰ حرف ندارد: ترکیبی است از مزدا ۳ و ماکسیما با چند خط منحنی که درکنار کابین قرار گرفته است. با خرید MG 350 هروقت بخواهید، می‌توانید از سقف به بیرون نگاهی بیندازید. چرا؟ به‌دلیل وجود سانروفی که در حالت پارک خودرو به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. قیمت ام جی ۳۵۰ در مدل‌های مختلف در سایت دیوار موجود است؛ مثلا مدل ۲۰۱۴ این خودرو با ۲۲ هزار کیلومتر کارکرد، به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. البته، در این سایت با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان هم می‌توانید ۳۵۰ پیدا کنید. برای مثال در یکی از آگهی‌ها، ام جی ۳۵۰ مدل ۲۰۱۳ با ۱۳۸ هزار کیلومتر کارکرد، ۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ام جی ۳

این هاچ‌بک خوش‌رنگ‌ولعاب ام جی از سال ۲۰۱۴ تاکنون حسابی دلبری کرده است. ام جی ۳ موتوری مانند ۳۵۰ دارد و جعبه‌دنده‌اش ۵ سرعته‌ی خودکار است. صندلی‌های چرمی این خودرو به‌همراه سیستم ضدلغزشی‌اش نیز بسیار بادوام است. گرم‌کن آینه‌های جانبی هم در مواقع مه یا هوای بارانی به داد سرنشینان خودرو می‌رسد. خرید MG 3 در سایت دیوار کمتر از حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد؛ اما در بعضی از آگهی‌ها نیز تا ۱۱۰ میلیون تومان هم افزایش می‌یابد. به‌عنوان مثال، در این سایت ام جی ۳ مدل ۲۰۱۵ با ۷۷ هزار کیلومتر کارکرد، ۱۰۸ میلیون تومان قیمت دارد.

ام جی شوالیه ۵۵۰ و ام جی ۶

دلیل اینکه این دو خودرو را درکنار یکدیگر قرار دادیم، قیمت و مشخصات تقریبا یکسان آن‌هاست؛ مثلا حجم موتور هر دو خودرو تقریبا یک اندازه و جعبه‌دنده‌ی هر دو ۵ دنده‌ی اتوماتیک تیپ ترونیک است. ام جی ۶ فقط در برخی تجهیزات از ۵۵۰ سرتر است؛ مثلا شیشه‌شور عقب یا محفظه نقشه دارد.

شوالیه ۵۵۰ در سایت دیوار در چند آگهی به حراج گذاشته شده است؛ مثلا در یکی از آگهی‌ها، ۵۵۰ مدل ۲۰۱۱ با ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد، به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. البته در آگهی دیگری مدل ۲۰۱۲ همین خودرو، ۱۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ام جی ۶، اما قیمت بیشتری دارد. در دیوار، ام جی ۶ مدل ۲۰۱۵ با ۵۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۱۷۰ میلیون تومان و در آگهی دیگری، ام جی ۶ تولید ۲۰۱۴ با ۳۴ هزار کیلومتر کارکرد، ۱۶۹ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

ام جی ۳۶۰

۳۶۰ دیگر کارِ دست خودمان است که الحق گروه خودروسازی آذربایجان به‌خوبی از پس آن برآمده است؛ آن‌هم در سه مدل دنده دستی و اتوماتیک و تیپ ترونیک. نوع موتور و حداکثر قدرت تولید اسب‌بخار و حداکثر سرعت ام جی ۳۶۰ مونتاژشده مانند دیگر محصولات این شرکت است فقط با چند تفاوت در ظاهر و تجهیزات. برای مثال، چراغ هالوژنی و چراغ راهنمای آینه‌های جانبی و سیستم صوتی بسیار قوی از ابداعات گروه خودروسازی آذربایجان بود. ۳۶۰ با تمام این امکانات قیمت نسبتا مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و در دیوار، مدل ۱۳۹۷ آن در حد صفر کیلومتر، ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

ام جی GS

حالا به شاه‌ِشاهان خودروهای ام جی در ایران می‌رسیم: GS با حجم موتور بسیار زیاد و جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار دوکلاچه. ام جی GS از همه نظر درمقایسه‌با دیگر خودروهای این شرکت که در ایران خریدوفروش می‌شوند، یک سروگردن بالاتر است. خرید MG جی اس، شاسی بلند محبوب این شرکت، در سایت دیوار هم آگهی دارد. برای مثال، خرید MG GS مدل ۲۰۱۶ با ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۲۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. سایر آگهی‌ها نیز در همین محدود‌ه‌ی قیمتی قرار دارند.

 

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.