خبر جدید

» افشین داوری: با تعهدی که سرپرستان دارند نباید در انتخابات شرکت کنیم

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

افشین داوری: با تعهدی که سرپرستان دارند نباید در انتخابات شرکت کنیم
[ad_1]

سرپرست جدید فدراسیون والیبال گفت: وزارت ورزش و جوانان به دنبال فردی باتجربه و آشنا به قوانین بود که بتواند انتخابات را در فضای سالم برگزار کند.

افشین داوری، سرپرست جدید فدراسیون والیبال که امروز(جمعه) طی حکمی جایگزین احمد ضیایی شد در گفت و گو با ایسنا، درباره این پست جدید اظهار کرد: حکم سرپرستی من امروز اعلام شد. وزارت ورزش و جوانان به دنبال فردی بود که با قوانین و مقررات جاری و به روز شده آشنا باشد و با تجربه ای که دارد بتواند مجمع انتخاباتی را در فضای سالم برگزار کند. خوشبختانه آقای داورزنی به من اعتماد کردند تا در مدت لازم عرصه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده کنم. با توجه به چندین سال تجربه مدیریتی فکر می کنم بتوانم از عهده این کار بربیایم.

سرپرست جدید فدراسیون والیبال درباره اینکه حکمی از سوی وزارت ورزش و جوانان به دست او رسیده است یا خیر، گفت: مطمئناً این حکم صادر شده است اما با توجه به اینکه در حال حاضر در مشهد برای برگزاری اولین کارگاه آموزشی کمیسیون ماده پنج هستم حکم به دستم نرسیده است اما امشب راهی تهران می‌شوم تا این مسائل اداری امروز و فردا به صورت کامل حل شود.

داوری درباره این که چه زمانی می‌تواند کارش را در فدراسیون والیبال آغاز کند، گفت: حضور من در فدراسیون والیبال بستگی به برگزاری جلسه تودیع و معارفه دارد و پس از آن می‌توانیم مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات را آماده کنم.

افشین داوری درخصوص اینکه تمایلی برای شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال دارد یا خیر، اظهار کرد: هیچ تمایلی برای حضور در انتخابات ندارم چرا که اگر اینگونه بود اصلا بعنوان سرپرست انتخاب نمی‌شدم‌. با توجه به تعهدی که داریم نباید در انتخابات شرکت کنیم.
انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.