خبر جدید

» اصفهان| دولت نمی‌خواهد مشکلات آب اصفهان را حل کند؛ حضور ما در مجلس وجهی ندارد- اخبار استانها – اخبار تسنیم

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

اصفهان| دولت نمی‌خواهد مشکلات آب اصفهان را حل کند؛ حضور ما در مجلس وجهی ندارد- اخبار استانها – اخبار تسنیم
[ad_1]

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان  با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل آب چند سالی است که در کشور، استان و چهار شهرستان غرب اصفهان حاکم است.

وی افزود: زاینده رود دچار خشکی شده و مردم نیازمند آب شرب هستند این در حالی است که رئیس جمهور در اصفهان و در جمع مردم این شهر در میدان امام (ره) صحبت کرد و گفت «این بار نوبت زاینده رود است».

نماینده مردم فریدن‌، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس تصریح کرد: چهار شهرستان غرب استان اصفهان سرچشمه ۴ رود اما مردم این منطقه تشنه آب هستند.

وی با بیان اینکه ۶٫۵ میلیون متر مکعب تخصیص آب را برای ۷ شهر و ۹۷ روستای این منطقه گرفتیم، گفت: این یک پروژه کوچک هست که قسمت آن از منابع دیگر مثل آب روستایی در حال انجام است. پارسال در جدول ۲۰ بودجه ۹۷ قرار گرفت و امسال قرار بوده که ردیف بگیرد، تمام کاربرگ‌های ماده ۲۳ نیز یک و سال و خرده‌ای است که آماده است و برای سال ۹۸ باید ردیف می‌گرفت.

ترکی با اشاره به جلسه نمایندگان با نوبخت معاون رئیس جمهور، خاطرنشان کرد:  ۲،۳ پروژه آب رسانی در استان وجود داشته است، نامه‌ها داده شده و نوبخت دستور داده که در سرفصل بودجه‌های امسال قرار گیرد اما بعد متوجه شدیم که همه پروژه‌های آبرسانی استان از بودجه سال ۹۸ حذف شده است.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان وکیل و مدیون مردم هستیم، گفت: اگر دولت حرف گوش نمی‌دهد و نمی‌خواهد کاری انجام بدهد بودن ما نیز در مجلس وجهی ندارد و بنابراین استعفای خود را اعلام کردیم.

نماینده مردم فریدن‌، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس تصریح کرد: ما معتقدیم که بی‌عدالتی صورت گرفته است، اینکه رئیس جمهور می‌گوید پروژه جدید تعریف نشود بهانه است، آنها مشکل آب استان را نمی‌خواهند حل کنند.

انتهای پیام/ش

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.