خبر جدید

» اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ از راه رسید؛ رقیب فولکس واگن گلف!

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ از راه رسید؛ رقیب فولکس واگن گلف!
[ad_1]

رسانه کلیک – اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی هاچ بک باید با فولکس واگن گلف در بازار رقابت کند.

شرکت اشکودا امروز از یک محصول جدید رونمایی کرد. اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ یک خودروی هاچ بک بوده که طول آن برابر با ۴۳۶۲ میلی متر، عرض آن برابر با ۱۷۹۳ میلی متر و ارتقاع آن برابر با ۱۴۷۱ میلی متر است.

این خودروی جدید بر اساس پلتفرم MQB A0 توسعه یافته است که به معنای فضای مناسب کابین برای سرنشینان و همچنین حمل بار است. فضای بار اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ در حالت عادی برابر با ۴۱۵ لیتر است که در زمان بستن صندلی های ردیف دوم، این فضا به ۱۴۱۰ لیتر افزایش پیدا می کند.

این خودرو دارای رقیبان قدرتمند زیادی در بازار است که در این میان می توان به فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، سئات لئون، کیا سید و همچنین هیوندای i30 است.

اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ از زبان طراحی جدید شرکت اشکودا بهره می برد. انتظار می رود در آینده نمونه اسپرت تر این خودرو، اشکودا اسکالا RS در معرض دید عموم قرار بگیرد.

این خودرو در نسخه های مختلف با موتورهای متفاوت به بازار عرضه می شود. در نمونه پایه اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ شاهد حضور یک موتور ۳ سیلندر با حجم ۱٫۰ لیتر هستیم. این موتور قادر به تولید ۹۵ اسب بخار قدرت بوده که توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود.

مدل دیگر این خودرو به موتور بنزینی با امکان تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت مجهز شده که برای انتقال این قدرت به چرخ ها، راننده می تواند جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته خودکار را سفارش دهد.

این خودروی هاچ بک در مدل های دیگر به موتور ۱٫۵ لیتری بنزینی، موتور ۱٫۶ لیتری دیزلی و موتور ۱٫۰ لیتری دیزلی مجهز می شود. در کابین این خودرو شاهد حضور یک کیلومترشمار دیجیتال ۱۰٫۲۵ اینچی و صفحه نمایش لمسی ۹٫۲ اینچی هستیم.

فروش این خودرو از نیمه اول سال آینده میلادی آغاز می شود. در حال حاضر قیمت اشکودا اسکالا ۲۰۱۹ در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.