خبر جدید

» گوگل الو به پایان خط رسید

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

گوگل الو به پایان خط رسید
[ad_1]

گوگل روز گذشته در بلاگ خود به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن الو را متوقف کند. موضوعی که احتمالا به عنوان شکستی دیگر در لیست عدم موفقیت‌های این شرکت در زمینه‌ی توسعه‌ی پیام رسان‌ها قرار خواهد گرفت.

گوگل از فروردین ماه پشتیبانی مالی خود از پیام رسان الو را قطع کرده بود. بنابراین شنیدن خبر توقف این اپلیکیشن چندان دور از انتظار نبود و دیر یا زود احتمال به وقوع پیوستنش وجود داشت. در آن زمان رئیس بخش ارتباطات گوگل «آنیل سابهاروال» درباره‌ی الو گفته بود:

اپلیکیشن گوگل الو موفق نشد انتظارات ما را برآورده نماید.




کلیک کنید

البته این اپلیکیشن تا اسفند سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در دسترس کاربران خواهد بود. کاربران این پیام رسان تا آن زمان وقت دارند تا از گفت و گوهای خود در این اپلیکیشن بکاپ تهیه کنند و نسبت به ذخیره سازی آن‌ها اقدام نمایند.

به طور کلی به نظر می‌رسد که توقف اپلیکشن الو توسط گوگل در زمان بسیار مناسبی اتفاق می‌افتد. چرا که قرار است ورایزن امروز به صورت رسمی از گفت و گوی RCS رونمایی کند و آن را برای تلفن‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در دسترس کاربران قرار دهد.

گفت و گوی RCS بر خلاف الو با استفاده از سیم کارت اتفاق خواهد افتاد و می‌تواند iMessage پلتفرم اندروید باشد. البته گفت و گوی RCS به هیچ عنوان زیر نظر گوگل به وقوع نمی‌پیوندد.

RCS یک پروتکل مخابراتی بین تولید کننده‌های گوشی، گوشی و شرکت‌های مخابراتی است. هدف این سرویس این است که بتواند جایگزین سرویس پیام کوتاه شود. با استفاده از RCS می‌توان پیام‌های کامل‌تر و همچنین فایل‌های صوتی و تصویری را ارسال نمود.

البته باید به این موضوع هم توجه داشت که گوگل قصد ندارد گفت و گوی RCS را جایگزین اپلیکیشن نه چندان موفق Hangouts کند. گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن Hangouts Chat و Meet همچنان در دسترس خواهند بود.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.