خبر جدید

» گوشی گلکسی A50 مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ در گیک بنچ حضور پیدا کرد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

گوشی گلکسی A50 مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ در گیک بنچ حضور پیدا کرد
[ad_1]

رسانه کلیک – گوشی گلکسی A50 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ تامین می کند.

سامسونگ قصد دارد گوشی جدیدی از سری گلکسی A را معرفی کند. به تازگی گوشی گلکسی A50 با کدنام SM-A505FN در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این بنچمارک برخی از مشخصات محصول آینده سامسونگ را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

گوشی گلکسی A50 به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ مجهز شده و قدرت آن را چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ تامین می کند. این پردازنده توسط ۴ گیگابایت رم همراهی می شود. اگزینوس ۹۶۱۰ در حقیقت یکی از پردازنده های اگزینوس سری ۷ محسوب می شود و یک تراشه میان رده است.

چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ دارای ۸ هسته بوده و با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه یافته است. این تراشه از ۴ هسته Cortex-A73 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می برد. این چیپست به نسل دوم پردازنده گرافیکی Mali-G72 مجهز می شود.

سامسونگ برای این چیپست خود پردازنده ضعیف Cortex-M4F را در نظر می گیرد. این پردازنده فعالیت هایی مانند نمایشگر همیشه روشن را مدیریت می کند. این تراشه قادر به ضبط ویدیوی صحنه آهسته ۴۸۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۱۰۸۰p است.

انتظار می رود گلکسی A50 اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ باشد. سامسونگ از این تراشه در ماه مارس سال جاری میلادی رونمایی کرد.

گوشی گلکسی A50 در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای امتیاز ۱۶۸۱ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۴۸۹۷ را کسب کرده است. این امتیازها مشابه با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۳۶ است.

به نظر می رسد گوشی گلکسی A50 در اوایل سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شود و در اختیار خریداران در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی قرار بگیرد. انتظار می رود این اسمارت فون در نسخه های مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.