خبر جدید

» گوشی های ایسوس ذنفون مکس M2 و مکس پرو M2 معرفی شد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

گوشی های ایسوس ذنفون مکس M2 و مکس پرو M2 معرفی شد
[ad_1]

رسانه کلیک – ایسوس در کشور روسیه از محصولات جدید خود رونمایی کرد. ایسوس ذنفون مکس M2 و مکس پرو M2 از تاریخ ۱۲ دسامبر به بازار عرضه می شوند.

ایسوس به دنبال معرفی گوشی های ایسوس ذنفون مکس M2 و مکس پرو M2 در تاریخ ۱۱ دسامبر در کشور هند بود؛ با این حال شاهد حضور این دو اسمارت فون در وب‌سایت این شرکت در کشور روسیه هستیم (گوشی ایسوس ذنفون مکس پرو M2 در تاریخ ۲۰ آذر معرفی می شود).

گوشی ایسوس ذنفون Max M2 با قیمت ۱۹۵ دلار و ایسوس ذنفون مکس پرو M2 با قیمت ۲۷۰ دلار برای پیش فروش در وب‌سایت این شرکت حضور دارند. در گذشته شاهد افشای مشخصات فنی این محصولات در فضای مجازی بودیم.

نسخه ضعیف تر، مکس M2 به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز شده که از برش نمایشگر بهره می برد. قدرت این دستگاه را چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ تامین می کند. این پردازنده توسط ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی حضور دارد و در بخش جلویی نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را به ثبت می رساند. ایسوس برای تامین انرژی این محصول خود یک باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

ایسوس ذنفون مکس پرو M2 در مقایسه با نسخه دیگر به مشخصات فنی بهتری مجهز شده است. این دستگاه دارای نمایشگر ۶٫۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ تامین می کند.

این گوشی هوشمند مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. در بخش دوربین شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم.

این محصولات در نسخه های دیگر مجهز به ۶۴ گیگابایت داخلی برای نسخه عادی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه پرو از تاریخ ۱۲ دسامبر به بازار عرضه می شوند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.