خبر جدید

» گزارش بازی پدیده و ماشین سازی تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۶ :: ورزش سه

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

گزارش بازی پدیده و ماشین سازی تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۶ :: ورزش سه
[ad_1]

 

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان یحیی گل محمدی برای تثبیت خود در صدر جدول رده بندی نیاز به سه امتیاز بازی امروز داشتند در طرف مقابل شاگردان مهاجری نیز نیامده بودند تا این بازی را با شکست به اتمام برسانند به همین دلیل آنها نیز با تاکتیک های خود راه دروازه تیم حریف را در پیش گرفتند. در نهایت تلاش این دو تیم به ارائه دیداری دیدنی و جذاب ختم شد که با تساوی دو بر دو به پایان رسید.


   

با گزارش این بازی همراه “ورزش سه” باشید:

 

هفته پانزدهم لیگ هجدهم، جمعه ۱۶/۰۹/۹۷، ساعت ۱۷، ورزشگاه امام رضا(ع)

داور: موعود بنیادی فر          کمک ها: حسن یوسفی، رضا قیم

 

 

پدیده:

 

یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی(۶۸ یونس شاکری)، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد و حسین مهربان(۷۷ محمدرضا خلعتبری)


سرمربی: یحیی گل محمدی  

 

 

ماشین سازی:

 

فرناندو دخسوس، محمد اهل‌شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید احمد موسوی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری، سید محمد خرم الحسینی(۵۹ سیداحمد مهدی زاده)، فرید بهزادی‌کریمی، پیمان بابایی و رضا خالقی‌فر(۸۶ – عرفان افراز)


سرمربی: رضا مهاجری

 

 

کارت زرد:


علی نعمتی(۶۷)

اهل شاخه (۹۰)

دخسوس(۹۵)


محمدرضا ناصحی(بعد از پایان بازی)

 

شرح گل ها:


پدیده ۱ ماشین سازی ۰ (دقیقه ۳، امین قاسمی نژاد): شاگردان گل محمدی خیلی زود توانستند دروازه حریف را باز کنند. در دقایق ابتدایی بازی قاسمی نژاد با شوت سنگین توانست از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کند.

 

پدیده ۱ ماشین سازی ۱(دقیقه ۳۳، پیمان بابایی): ارسال دقیق موسوی از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق پیمان بابایی دروازه تیم میزبان را باز کرد تا تبریزی ها پیش از پایان نیمه اول بازی را با تساوی دنبال کنند.

 

پدیده ۲ ماشین سازی ۱ (دقیقه ۳۹، حسین مهربان): شاگردان گل محمدی خیلی زود توانستند برتری خود را از حریف پس بگیرند. آنها در این دقیقه با ارسال دیدنی محمد قاسمی نژاد و ضربه فوق العاده مهربان به گل برتری رسیدند.


پدیده ۲ ماشین سازی ۲ (دقیقه ۵۲، محمدحسین کنعانی زادگان): در دقایق ابتدایی نیمه دوم ماشین سازان که به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند در نهایت موفق به این کار شدند. ارسال کرنر با واکنش بهزادی از محوطه شش قدم دور شد اما به بهزادی کریمی رسید و او در حالی که قصد شوت به دروازه پدیده را داشت با پاس خود کنعانی زادگان را در شلوغی جلوی دروازه صاحب توپ کرد و او نیز توانست با ضربه سری دیدنی دروازه پدیده برای برای دومین بار باز کند.

 

 

اتفاق ویژه:


پدیده برای دومین هفته پیاپی نتوانست به امتیاز کامل دیدارهای خود دست پیدا کند. شاگردان گل محمدی که پیش از این در صدر جدول حضور داشتند پس از شکست هفته قبل برابر تیم سپاهان در خانه مقابل ماشین سازی قرار گرفتند و در حالی که دوبار نیز از حریف خود پیش افتادند در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند تا از ۶ امتیاز این دو دیدار تنها ۱ امتیاز را نصیب خود کنند.

 

 

دقایق حساس:

 


دقیقه ۵ – حمله دیگری از سوی بازیکنان پدیده و این بار حسین مهربان چیزی نمانده بود تا خیلی زود بازیکنان پدیده به دومین گل بازی برسند اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خوب راهی به دروازه ماشین پیدا نکرد.

دقیقه ۱۵ – موقعیت خوب دیگری برای بازیکنان پدیده به وجود آمد اما این بار سعید صادقی نتوانست دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۲۳ – شوت سنگین و دیدنی امین قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹ – حمله سریع بازیکنان پدیده باز هم موقعیتی فوق العاده برای این تیم به وجود آورد اما شوت دیدنی ریگی توسط ده خسوس دفع شد.

دقیقه ۶۶ – پس از چند حمله از سوی پدیده ای ها، این بار ماشین سازی میل به دروازه تیم میزبان کردند و دروازه این تیم را به شدت تهدید کردند اما حمله آنها تنها یک کرنر در بر داشت.


دقیقه ۶۷ – هجوم سراسری بازیکنان تیم پدیده باعث شد تا آنها با بازیکنان زیادی دروازه ماشین را هدف بگیرند اما در نهایت با مهار دو ضرب، موقعیت پدیده را از چنگ آنها درآورد.

دقیقه ۷۸ – بازیکنان پدیده سفت و سخت به دنبال گلزنی هستند و تلاش خود را در این دقیقه نیز به کار بستند اما همچنان ناکام ماندند.

دقیقه ۸۰ – شوت دیدنی محمد قاسمی نژاد با سیوی دیدنی از سوی ده خسوس مهار شد.

دقیقه ۹۰ – یک ضربه دیدنی از سوی شاکری با سوپر سیوی دیدنی و استثنایی از سوی ده خسوس مهار شد.

 

خلاصه بازی پدیده مشهد ۲ – ماشین سازی تبریز ۲

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.