خبر جدید

» کوریره دلو اسپورت: اولویت رم در نقل و انتقالات ژانویه تقویت خط دفاعی است؛ روگانی گزینه اصلی مونچی

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

کوریره دلو اسپورت: اولویت رم در نقل و انتقالات ژانویه تقویت خط دفاعی است؛ روگانی گزینه اصلی مونچی
[ad_1]

طرفداری- آ اس رم یکی از بدترین شروع های خود در فصول اخیر سری آ را تجربه می کند. این تیم از ۱۴ هفته نخست فقط ۲۰ امتیاز دشت کرده و در رتبه هفتم فاصله ای ۵ امتیازی تا منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. در این شرایط مونچی به دنبال تقویت ترکیب رم است و پالوتا نیز در این راستا از او حمایت می کند.

به نقل کوریره دلو اسپورت؛ جیمز پالوتا به طور کامل قصد دارد از مونچی و دی فرانچسکو حمایت کند چراکه کناره گیری یا اخراج هرکدام از آنها به معنی خروج دیگری نیز خواهد بود. در این شرایط رم در ژانویه ممکن است ۳ خرید جدید داشته باید اما اولویت با تقویت خط دفاعی است. مانولاس تنها گزینه مطمئن خط دفاعی رم است و مونچی می خواهد زوج او در خط دفاعی را به ترکیب اضافه کند. گزینه اصلی جالوروسی، دنیله روگانی مدافع نیمکت نشین یوونتوس است. نیمکت نشینی های مداوم این بازیکن شاید او را به خروج از تورین هدایت کند و در این میان مونچی قصد دارد شانس خود را در این مورد بیازماید. اگر رم در جذب روگانی ناکام بماند، مونچی به سراغ گزینه های در دسترس تری چون ماتیا ناستاسیچ خواهد رفت.

در سوی دیگر خرید هافبک جدید به شرایط دنیله ده روسی بستگی دارد. اگر او به فرم ایده آلش برسد، خرید یک هافبک با خصوصیات تدافعی منتفی خواهد بود. دونی فن ده بیک، یولیان وایگل و هکتور هررا مهم ترین گزینه های موجود در لیست رم هستند. ضمنا دی فرانچسکو و مسئولان باشگاه از عملکرد پلگرینی و زانیولو کاملا رضایت دارند و با توجه به بازگشت پاستوره، خرید در فاز هجومی خط هافبک کاملا منتفی است چراکه ورود یک بازیکن جدید به معنی محدود شدن فضا برای پیشرفت پلگرینی و زانیولو خواهد بود.

در خط حمله ورود بازیکنان جدید به خروجی ها بستگی دارد. اگر پیشنهاد مناسبی برای دیگو پروتی به دست مسئولان رم برسد، آنگاه جالوروسی برای جذب یک وینگر وارد عمل می شود. دومنیکو براردی همچون گذشته گزینه اصلی رم خواهد بود. از سوی دیگر احتمال انتقال قرضی پاتریک شیک به سمپدوریا برای احیای این بازیکن را نمی توان رد کرد و در این صورت تیم دی فرانچسکو به یک مهاجم ذخیره برای ژکو نیاز دارد. بازگشت دفرل یا انتقال یک مهاجم قرضی به صورت موقت، گزینه های پیش روی مونچی هستند. در هر صورت رم برنامه ای برای انجام هزینه سنگین در خط حمله اش ندارد چراکه در درازمدت گرگ ها به درخشش شیک، اوندر و کلایورت دل بسته اند.

البته همچون همیشه، احتمال خرید چند بازیکن کمتر شناخته شده به عنوان استعداد از سوی مونچی در ژانویه را نمی توان رد کرد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.