خبر جدید

» کارگردان فیلم Snake Eyes اسپین آف جدید G.I Joe مشخص شد

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

کارگردان فیلم Snake Eyes اسپین آف جدید G.I Joe مشخص شد
[ad_1]

رسانه کلیک – بالاخره کارگردان فیلم Snake Eyes مشخص شد. قرار است رابرت شونتکه (Robert Schwentke) این اسپین آف جدید از سری فیلم‌های G.I Joe را کارگردانی کند.

پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و آل‌اسپارک (AllSpark) از تابستان سال گذشته در حال ساخت این نسخه‌ی فرعی از فیلم‌های G.I Joe هستند. محوریت داستان این نسخه رو شخصیت Snake Eyes خواهد بود. بدون شک این شخصیت یکی از محبوب‌ترین اکشن فیگور‌های G.I Joe است و طرفداران بسیار زیادی دارد. بنابراین نمی‌توان منکر این شد که کارگردان فیلم Snake Eyes با یک چالش نسبتا بزرگ باید دست و پنجه نرم کند.

در حالی که بیش از نیم‌سال از سپری شدن مراحل اولیه ساخت این فیلم می‌گذرد، به گفته‌ی THR به تازگی کارگردان فیلم Snake Eyes انتخاب شده است. کارگردانی سری فیلم‌های Divergent و فیلم‌های The Capitan، R.I.P.D و Red در کارنامه‌ی رابرت شونتکه دیده می‌شود. البته این کارگردان ۵۰ ساله آلمانی در سینمای کشور خود فعالیت‌های خیلی بیشتری، هم در زمینه کارگردانی و هم در زمینه‌ نویسندگی دارد.

جالب است بدانید که فیلم‌نامه نویس مشهور، ایوان اسپیلیوتوپولوس، بر روی فیلم‌نامه Snake Eyes کار می‌کند. این نویسنده یونانی آمریکایی پیش از این با نوشتن فیلم‌نامه‌ی دیو و دلبر (Beauty and The Beast 2017) نام خود را بیش از پیش در عرصه‌ی سینما مطرح کرد.

لازم به ذکر است که تاریخ انتشار فیلم G.I Joe: Snake Eyes هنوز به طور دقیق مشخص نشده است و صرفا این فیلم برای عرضه در سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

البته پیش از فیلم Snake Eyes، یک اسپین آف دیگر از سری G.I Joe تحت عنوان Ever Vigilante در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ میلادی (۷ فروردین ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

در ادامه این گزارش اضافه شده است که Snake Eyes تنها پروژه استودیو هاسبر و پارامونت پیکچرز نیست. در حال حاضر این دو شرکت تا سال ۲۰۲۱ میلادی به طور قطع فیلم‌های M.A.S.K، Visionaries، Micronauts و Dungeons and Dragons را عرضه خواهند کرد.

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.