خبر جدید

» چهار کارت زرد عامل شورش برانکو علیه داوری

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

چهار کارت زرد عامل شورش برانکو علیه داوری
[ad_1]

ورزش سه: روز گذشته سیدمهدی سیدعلی قضاوت جنجالی را انجام داد که هم مورد اعتراض قرمزها قرار گرفت و هم خشم ذوبی ها را به دنبال داشت. او ۴ کارت به تیم منصوریان نشان داد که کارت زرد آخر منجر به اخراح فخرالدینی شد و ۴ بار هم به پرسپولیسی ها اخطار داد که هیچ کدام در جریان بازی نبودند.

در ابتدا امید عالیشاه در صحنه ای که دوئلی بافخرالدینی داشت سرنگون شد که داور تصمیم گرفت خطا را به نفع ذوب آهن اعلام کند. پس از آن عالیشاه نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد و بلافاصله سیدعلی یک کارت زرد را به امید عالیشاه نشان داد.

چهار کارت زرد عامل شورش برانکو علیه داوری

پس از پایان نیمه، علی علیپور که معتقد بود قاضی میدان باید یک پنالتی بر روی او اعلام می کرد، به سراغ سیدعلی رفت تا مراتب اعتراضش را به او برساند که بار دیگر این داور سخت گیر، بازیکن معترض پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد!

در دقیقه ۶۴ کمال کامیابی نیا و بازیکن ذوب آهن با هم درگیری فوتبالی پیدا کردند و پس از به زمین خوردن کمال، پای او به سر بازیکن ذوب آهن خورد که به زعم سعید مظفری زاده، این برخورد غیرعمدی بود اما سیدعلی یک کارت زرد هم به این دلیل از جیبش بیرون آورد.

اما این پایان کار نبود، در نیمه دوم و وقتی پرسپولیس ۱-۰ از حریف جلو بود، علیرضا بیرانوند چند ثانیه برای زدن ضربه تعلل کرد که این صحنه را سیدعلی اتلاف وقت تشخیص داد و تصمیم به نشان داد یک کارت زرد به دروازه بان پرسپولیسی ها گرفت.

چهار کارت زرد عامل شورش برانکو علیه داوری

۴ کارت زرد به بازیکنان تیم پرسپولیس آن هم در شرایطی که هیچ کدام از کارت ها به دلایل برخورد فوتبالی نبود، کمی تعجب برانگیز است و اعتراض برانکو را هم به دنبال داشت؛ البته پرسپولیسی ها نباید این چنین به داور معترض می شدند اما سخت گیری به این شکل نیز در ورزشگاه آزادی و برای تیم میزبان کمی عجیب بود.

عکس: پیام پارسایی و محمد بابایی

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.