خبر جدید

» پیش فروش تیبا نقدی توسط سایپا بدون حق انتخاب رنگ

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

پیش فروش تیبا نقدی توسط سایپا بدون حق انتخاب رنگ
[ad_1]

گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش تیبا به صورت نقدی خبر داد. مبلغ پیش پرداخت شده از سوی سایپا ١۴ میلیون تومان تعیین شده است و زمان تحویل شهریور سال ۹۸ خواهد بود.  همچنین  سایپا اعلام کرده است رنگ های انتخابی صرفاً به صورت پیشنهادی بوده و رنگ خودرو بر اساس برنامه تولید در زمان دعوتنامه مشخص می شود. در جدیدترین پیش فروش تیبا همچنین محدودیت کد ملی وجود دارد و امکان صلح نیز برای خریداران موجود نیست.
این شرایط در سایت فروش این شرکت فعال است

.فروش تیبا

تیبا یا خودرو ملی شرکت سایپا، (با نام پیشین مینیاتور) اولین محصول سایپا است که در ۲۳ آذر ۱۳۸۷ رونمایی شد. سایپا در طراحی این خودرو، تا حد زیادی از مشاوران و طراحان ایتالیایی، آلمانی و کره‌ ای کمک گرفت. در طراحی این خودرو، استفاده از قطعات پراید، ریو و تندر۹۰ مشهود است. ناظمی، مدیر استراتژیک سایپا با تأیید استفاده از مشاوران خارجی در این پروژه، استفاده از تجربیات سایپا در تولید ریو و پراید را باعث کاهش هزینه طراحی این خودرو می‌ داند. این خودرو توسعه یافته پلتفرم S۸۱ سایپا بوده ودارای موتور ۱۵۰۰ سى سى با مصرف حدود ۶/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.
سیستم تعلیق جلو تیبا از گونه مکفرسون و کاملاً مشابه ریو است. این سیستم نسبت به تعلیق پراید از پایداری و عملکرد بهتری برخودار است و بر خلاف پراید، میل موج گیر و میل کششی به صورت مستقل از هم هستند.




[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.