خبر جدید

» پیش بازی چلسی- منچسترسیتی :: ورزش سه

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

پیش بازی چلسی- منچسترسیتی :: ورزش سه
[ad_1]



کد خبر: ۱۵۷۴۳۶۳/۴۲

زمان: ۲۲:۴۷  
۱۳۹۷/۰۹/۱۶

بازدید: ۷,۷۰۷




فردا شب در حساس ترین دیدار لیگ برتر، چلسی در استمفوردبریج میزبان منچسترسیتی خواهد بود.


به گزارش “ورزش سه”، چلسی فصل را فوق العاده آغاز کرد و حتی مائوریتسیو ساری رکورد بی شکستی در بدو ورود به لیگ برتر را از آن خود کرد اما در هفته های اخیر و بعد از باخت برابر تیم هایی چون تاتنهام و ولورهمپتون حالا فاصله آنها با صدر به ۱۰ امتیاز اختلاف رسیده است. اما در آن سو منچسترسیتی شرایط فوق العاده ای داشته و با دو امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

همانگونه که امروز سرمربی چلسی اشاره داشت تمامی بازیکنان این تیم آماده نبرد با سیتی هستند اما در ترکیب تیم مقابل آگوئرو، دی بروین، مندی و براوو را می توان از مهم ترین غایبان تیم گواردیولا دانست.

 

 

اگرچه منچسترسیتی در یازده دیدار از سیزده بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده، اما چلسی نیز در یازده مسابقه اخیر خود در استمفوردبریج مغلوب نشده و تداوم رکورد فوق العاده سیتی در این استادیوم کار آسانی نیست.

 

مائوریتسیو ساری در تمامی تقابل های خود چه در ناپولی و چه تک بازی فینال جام خیریه ابتدای فصل برای سیتی با هدایت پپ گواردیولا مغلوب شده اما از آن سو سرمربی سیتی نیز تنها یک بار در خانه چلسی موفق به کسب پیروزی شده و این آمار نشان می دهد پیش بینی نتیجه این دیدار کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.