خبر جدید

» ورزش فرصت مناسبی برای نهادینه کردن تربیت دردانش آموزان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

ورزش فرصت مناسبی برای نهادینه کردن تربیت دردانش آموزان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش گوار ظهر امروز  در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و ستارگان مسابقات ورزش دانش آموزی استان که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد با بیان اینکه تربیت انسان کامل و جامع شرایط هدف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است؛ اظهارداشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همراستا با اهداف کلان آموزش و پرورش، ایجاد نشاط، شادابی و سرزندگی و ارتقای سطح سلامت روحی و روانی دانش آموزان را رسالت اصلی خود می داند .

وی افزود: درس تربیت بدنی و ورزش در مجموعه آموزش و پرورش فرصت مناسبی است که از رهاورد ورزش، تربیت را در دانش آموزان نهادینه و آموزه های فرهنگی، پرورشی و تربیتی را در وجود دانش آموزان تقویت کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه برنامه و فعالیت های حوزه تربیت بدنی و سلامت در دو محور اجرای درس تربیت بدنی و برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی اجرا می شود, ادامه داد: در زنگ ورزش با فراهم کردن نیروی تخصصی درس تربیت بدنی، تجهیزات و منابع درسی سعی کرده ایم درس تربیت بدنی را به خوبی در کلاس اجرا کنیم .

خوش گوار یاداور شد: همچنین در کنار درس تربیت بدنی برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیاط پویا، ورزش صبحگاهی، کانون های ورزشی درون مدرسه، ورزش با خانواده در راستای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و افزایش سرانه ورزش دانش اموزان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ورزش و تربیت بدنی جزء لاینفک زندگی دانش آموزان است؛ بیان کرد: محور دوم فعالیت های حوزه تربیت بدنی برگزاری مسابقات ورزشی است و خوشبختانه در چهار سال گذشته با برنامه محوری توانسته ایم روند رو به رشدی در کشور داشته باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان از کسب رتبه هفتم کشوری و اول منطقه ای برای اولین بار در ورزش دانش آموزی کشور خبر داد و از تلاش و زحمات کلیه عوامل و دست اندرکاران امر در کسب این موفقیت تقدیر و تشکر کرد. 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.