خبر جدید

» نکونام: برنده دیدار ما با پیکان، داور بود/ بازی قشنگی نبود- اخبار ورزشی – اخبار تسنیم

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

نکونام: برنده دیدار ما با پیکان، داور بود/ بازی قشنگی نبود- اخبار ورزشی – اخبار تسنیم
[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر نساجی مازندران برابر پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم زیاد فوتبال قشنگی نبود به خاطر اینکه می‌دانستیم تیم پیکان رو به بازی مستقیم می‌آورد و ما هم سعی کردیم بازی را به زمین حریف انتقال دهیم و بازی روی هوا بود. ما توانستیم در نهایت با یک گل بازی را ببریم

وی ادامه داد: بازی امروز طوری نبود که از قبل بگوییم چه تیمی برنده می‌شود. لحظه‌ها و فرصت‌طلبی این امکان را می‌داد که تیمی بازی را ببرد و ما هم که میهمان بودیم بازی را بردیم. این نشان می‌دهد که ما بهتر بازی کردیم و شرایط میهمانی و میزبانی را کنترل کردیم. نیمه دوم روی ضربات بلند بازی در رفت و آمد بود. ما غیر از گل یک موقعیت دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم، پیکان هم یک موقعیت گل داشت ولی در کل بازی پرموقعیتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره داوری بازی با پیکان گفت: بازی امروز را که گفتم خیلی جذاب نبود و برنده این بازی داور بود و قضاوت خوبی به همراه کمک‌هایش داشت. به نظرم داور هم توانست بازی را کنترل کند و هم خیلی مسلط بود. قضاوت داور بازی امروز تا نیم‌فصل لیگ عالی بوده و بابت داوری امروزش هم به او تبریک می‌گویم.

نکونام درباره ناراحتی‌اش از وقت‌کشی‌های حامد لک در اواخر بازی عنوان کرد: ببینید اگر اتفاقی بیفتد و صحنه‌ای باشد که بازیکن مصدوم شود مشکلی نیست، اما اگر تیم یک بر صفر جلو باشد بازی را باید نسبت به ریتمی که می‌خواهیم، پیش ببریم و نباید به خودمان ضربه بزنیم. 

وی افزود: ما بعد از بازی روی داوری تمرکز نداریم و این موضوع را می‌دانیم که آنها هم اشتباه می‌کنند. این اشتباهات داوری که برای ما پیش آمد اگر نبود ما می‌توانستیم در جدول در رتبه بالاتری قرار بگیریم. من داوران را درک می‌کنم و فقط در همین کنفرانس نسبت به اشتباهات داوری اعتراض می‌کنم و بعد از آن به کار تیم تمرکز داریم. من حتی داورانی که در بازی‌های ما اشتباه داشتند و بعد از آن قضاوت نکردند نسبت به آن ناراحت می‌شوم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پایان درباره حمایت تماشاگران مازندرانی گفت: واقعا حرفی نیست که ما نزده باشیم، به خاطر اینکه ما همیشه از هواداران‌ نساجی تشکر کردیم و در این شرایطی که از ما حمایت می‌کنند امیدوارم این برد در آخرین بازی نیم فصل اول مبارک‌شان باشند. تماشاگران همیشه در گرما و سرما حامی ما هستند و امیدوارم در نیم فصل دوم قدرتمندتر باشیم و به جایگاهی که حق‌مان هست برسیم. 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.