خبر جدید

» معرفی ۳ فونت برتر فارسی – زلفون گیتی نستعلیق

  • تاریخ : 24th جولای 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

 فونت امروزه یکی از ابزار های محبوب درطراحی، کاورگرافی، تایپوگرافی و همین طور مونتاژ تصاویر و پوسترها هستند، با توجه به گسترش استفاده از نرم افزار های ویرایش تصویر شما می توانید هر فونتی را در بستر اینترنت دانلود کرده و روی هر سیستمی نصب کنید، فونت ها عموما با پسوند TTF روی موبایل های هوشمند، تبلت ها، پی سی ، لپ تاپ قابل نصب هستند.

https://backority.ir/images/480311.jpg

فونت دست نویس زلفون

می توانید از آن ها روی نرم افزار های ساده حتی Paint نیز استفاده کنید، البته که استفاده گسترده این فونت ها امروزه در فتوشاپ می باشد. فونت دست نویس زلفون در حال حاضر یکی از محبوب ترین ها در طراحی کاور، پوستر، بنر و آگهی های تبلیغاتی است.

این فونت ها توسط اشخاص ایرانی طراحی و در نهایت در دسترس کاربران آماتور، گرافیست های حرفه ای و طراحان بنر و پوستر قرار می گیرد.

زلفون، دستخط خانم مریم کاظمی بوده و همین طور در جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ منتشر شده است. زلفون در کمال سادگی، یکی از زیبا ترین ها در طراحی می باشد.

  https://backority.ir/images/224332.jpg

دانلود فونت گیتی و فونت نستعلیق

در مورد فونت گیتی توسط ماژیک طراحی شده و نسخه اولیه آن از اصول خاصی پیروی نمی کرد، در حال حاضر این فونت به رسمیت شناخته می شود و شما می توانید نسخه مربوط به نرم افزار های گرافیکی آن را دانلود و نصب نمائید، از این فونت ها در طرح های انیمیشینی، کمیک و طرح های کودکانه نیز به صورت ویژه ای استفاده می شود.

ترکیب حروف در این فونت هیچ مشکلی نداشته، این فونت توسط خانم ریحانه غلامی آغاز و در فروردین ماه سال یک هزار و سیصد و نود و هشت طراحی شده و در حال حاضر یکی از محبوب ترین ها در حوزه طراحی و تایپوگرافی است.

فونت نستعلیق نیز یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ها در دنیای طراحی، گرافیک و وب می باشد. احتمالا بار ها طرح کلاسیک آن را روی تابلو ها، بنر ها، پوستر های سطح شهر البته گاه به شکل شخصی سازی شده مشاهده کرده اید.

این فونت بسیار انعطاف پذیر است و در فتوشاپ به راحتی می توان ویژگی های بیشتری به کلمات نوشته شده توسط آن اضافه کرد.

  https://backority.ir/images/670963.jpg

دریافت جدید ترین فونت های فارسی و انگلیسی

متن در طرح های گرافیکی یکی از بخش های اصلی است که مکررا توسط هر طراحی استفاده می شود، ناگزیر هستیم برای مونتاژ های تصویر حرفه ای از فونت های جدید تر، بروز تر و البته خاص تر استفاده کنیم. در واقع طرحی می تواند مورد توجه دیگران قرار گیرد که تفاوت بزرگی با پوستر ها و کاور های معمولی داشته باشد.

بعلاوه این که امروزه فونت های فارسی نیز نسبت به گذشته بسیار حرفه ای تر شده اند، از فونت هایی مانند گیتی، زلفون، نستعلیق که خود دارای چند نسخه است می توانید به راحتی و بدون مشکل نصب استفاده کنید.

اگر علاقه مند به طراحی انواع تایپوگرافی، پوستر، بنر، کاور هستید، می توانیم به شما جدید ترین فونت های فارسی و انگلیسی را پیشنهاد کنیم. هر کدام از آن ها را به تفکیک فارسی و انگلیسی دریافت کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.