خبر جدید

» مدل ۲۰۲۰ شورولت سیلورادو HD به صورت رسمی معرفی شد

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

مدل ۲۰۲۰ شورولت سیلورادو HD به صورت رسمی معرفی شد
[ad_1]

رسانه کلیک – مدل ۲۰۲۰ شورولت سیلورادو HD رونمایی شد. این پیکاپ غول پیکر به یک موتور ۸ سیلندر توربودیزل مجهز شده است.

شورلت اولین تصاویر مدل ۲۰۲۰ شورولت سیلورادو HD را در اختیار رسانه ها قرار داد. این خودرو به صورت کامل در ماه فوریه ۲۰۱۹ در معرض دید عموم قرار می گیرد و تمام مشخصات آن در اینترنت منتشر می شود.

مدل ۲۰۲۰ شورولت سیلورادو HD ابعاد بسیار بزرگی دارد و طراحی آن نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در جلوی این خودرو یک جلوپنجره غول پیکر مورد استفاده قرار گرفته که ظاهر خشنی را برای محصول جدید شورلت به همراه داشته است.

در بخش پشتی این خودرو شاهد حضور محلی برای قرارگیری پا در سپر هستیم. راننده می تواند توسط این ویژگی به راحتی به فضای بار مدل ۲۰۲۰ شورولت سیلورادو HD دسترسی پیدا کند.

تصویری از فضای داخلی مدل ۲۰۲۰ شورلت سیلورادو HD در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از کابین این خودرو در فضای مجازی بودیم.

بر اساس تصاویر جاسوسی گذشته، این خودروی غول پیکر به یک نمایشگر بزرگ در کنسول خود مجهز می شود و در اطراف آن دریچه های مربوط به سیستم تهویه مطبوع قرار می گیرد. شورولت اعلام کرده فضای پای سرنشینان جلو و عقب در مقایسه با گذشته افزایش پیدا می کند.

در بخش موتور شرکت شورلت اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. این خودرو به یک موتور بنزینی جدید مجهز می شود که دارای سیستم ترزیق سوخت مستقیم است.

خریداران علاوه بر موتور بنزینی جدید، می توانند مدل ۲۰۲۰ شورلت سیلورادو HD را مجهز به موتور توربودیزل ۸ سیلندر Duramax نیز سفارش دهند. این نمونه دارای جعبه دنده جدید ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود.

بر اساس اعلام شورولت، این تغییرات باعث بهبود عملکرد این خودرو شده و همچنین امکان حمل بیشتر بار را برای راننده فراهم می کند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.