خبر جدید

» قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت را با Google Flights چک کنید

  • تاریخ : 12th ژانویه 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت را با Google Flights چک کنید

اگر می خواهیداز قیمت و بلیط هواپیما خود مطمئن شوید، قبل از خرید در گوگل فلایت زمان و قیمت بلیط مورد نظر را چک کنید. درباره استفاده و نحوه کار گوگل فلایت در این گزارش بیشتر آشنا خواهیم شد.

به طور حتم بارها نام گوگل را شنیده اید اما آیا تاکنون با برنامه های خاص این برنامه آشنا شده اید؟ گوگل فلایتز (Google Flights) چطور؟ ایا تا به حال به این مساله دقت کرده بودید که اگر سرویسی مشابه با گوگل برای جست و جوی بلیط هواپیما وجود داشت چقدر میتوانست به شما برای خرید بلیط هواپیما کمک کند؟

بسیاری از افراد به دلیل اینکه اغلب با سایت های گیج کننده و قیمت های متفاوت بلیط هواپیما روبرو میشوند از تصمیم خود برای سفر با هواپیما منصرف می شوند.

اما باید سایتی وجود داشته باشد که بتوان از طریق ان به تمام مسیرهای پروازی مناسب با اطلاعات هر مسافر دسترسی داشته باشد و ان ها را به او معرفی کند.

از جستجو در بین سایت های متعدد برای بلیط هواپیما خسته شده اید؟ نمیدانید به کدام سایت ها میتوانید اعتماد کنید و بلیط هواپیما مناسب خود را خریداری کنید؟ پرسنل آژانس طاهاگشت به راحتی این مشکل را برایتان حل خواهند کرد. کافی است روی لینک کلیک کنید.

از این که قیمت های متفاوتی برای بلیط هواپیما به چشمتان خورده است خسته شده اید و نمیدانید کدام بلیط میتواند خدمات ممتازی به شما ارائه دهد؟ حلال مشکلاتتان اینجاست Google Flights!

بیایید کمی دقیق تر درباره گوگل فلایتز صحبت کنیم و یک به یک به سوالاتتان در خصوص تهیه بلیط هواپیما از این برنامه پاسخ دهیم. اما ابتدا باید بدانیم که گوگل فلایتز چیست؟

Google Flights

 

مراحل رزرو بلیط هواپیما

 

نام جستجو در اینترنت با گوگل شناخته می شود. هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد حداقل یک بار از سرویس جست و جو گوگل استفاده کرده است. اما گوگل تنها به این موتور جستجوگر محدود نمی شود.

سرویس دیگری که گوگل اقدام به ارائه ان کرده است گوگل فلایتز که همانطور که از نام ان بر می اید مربوط به پرواز و هر انچه به ان مرتبط است میشود.

این ایده ای جذاب بود که به ذهن مهندسان گوگل خطور کرد تا با طراحی ان به عده ی بسیاری در خرید بلیط هواپیما کمک کنند.

در واقع این سرویس تنها یک موتور جستجوگر بلیط هواپیما مانند انچه در سایت های دیگر دیده اید نیست بلکه سیستم پیچیده تری است که مزایای بیشتری نسبت به سایت های دیگر دارد که در ادامه به معرفی ان ها میپردازیم.

زمانی که وارد گوگل فلایتز میشوید صفحه ای مبنی بر خرید و یا رزرو بلیط هواپیما برای شما به نمایش در می اید که باید مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود را وارد کنید. (برای وارد کردن تاریخ از تقویم ارائه شده استفاده شود.)

پس از آن تعداد مسافران، نوع کلاس پروازی، مشخصات هر مسافر اعم از سن، تابعیت و کد ملی را وارد کنید. اگر به دنبال بلیط سیستمی هستید سن افراد در قیمت بلیط تاثیرگذار است.

زمانیکه اطلاعات کافی را به این سرویس دادید لیستی از پروازها که با این اطلاعات مطابق باشند برایتان به نمایش در می اید.

حال می توانید سر فرصت و با خیال راحت از بین گزینه های این لیست یکی را که به نظرتان بسیار مناسب است انتخاب کنید و اقدام به رزرو و یا خرید ان کنید.

زمانی که سرویس مورد نظر را انتخاب کردید به سایت مربوطه انتقال داده میشوید و بلیط خود را مستقیما از سایت مشخص شده خریداری میکنید.

لذا نیازی نیست تا نگران خرید بلیط با کارت شتاب باشید چرا که شما از گوگل فلایتز خریداری نمیکنید و این سرویس تنها مسیرهای پروازی مناسب را به شما نشان میدهد.

اگر دقت کرده باشید روند تهیه ی بلیط از گوگل فلایتز کاملا مشابه با سایر سایت ها مانند آژانس هواپیمایی طاهاگشت است اما تفاوت مهمی که این سرویس با سایت های دیگر دارد چیست؟ تفاوتی که امتیاز ویژه ای برای مسافران محسوب میشود.

این سرویس از ان جایی که هیچ گونه امتیازی از آژانس ها و یا ایرلاین ها دریافت نمیکند داوری بی طرفانه ای در خصوص مسیرهای پروازی انجام میدهد و لیست نهایی را در اختیار شما میگذارد.

پس میتوانید مطمئن باشید که لیست مسیرهای پروازی گوگل فلایتز کاملا بر اساس نیاز شما و اطلاعاتی که وارد کرده اید تهیه شده است.

نکته ی دیگری که این سرویس را از سایر سایت ها جدا و متمایز میکند این است که در این سرویس میتوانید با استفاده از ریزترین جزئیاتی که برای خرید بلیط اهمیت دارند پیش بروید.

به طور مثال می توانید کلاس پروازی، صندلی مورد نظر و سایر مواردی که در یک سفر هوایی مهم هستند را به دقت وارد کنید تا این سرویس بلیط های مطابق را برایتان بیابد.

در واقع فیلترهای هوشمند این سرویس است که ان را نسبت به سایر سایت ها برتری داده و انتخاب مطمئن تری برایتان پیدا میکند.

 

 

از ویژگی و گزینه ی دیگری که این سرویس میتواند ارائه کند این است که اگر نمیدانید به کجا بروید و تعطیلات خود را در کجا بگذرانید گوگل فلایتز میتواند با توجه به موقعیت مکانی شما مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی نزدیک محل زندگی تان را همراه با عکس به شما نشان دهد.

از این طریق میتوانید بدون نیاز به فکر کردن مکانی را برای گذراندن تعطیلات خود پیدا کنید شاید مکانی که هیچکس قبل از شما به فکرش نرسیده باشد.

هم چنین این سرویس گزینه ی دیگری را نیز تدارک دیده است که برای افرادی مناسب است که دوست دارند هیجان یک سفر غیرمترقبه را بچشند.

این گزینه که با نام “هر چی شانس بگه” در این سرویس قرار داده شده است مقصد رندومی را برایتان مشخص میکند که میتوانید تعطیلات خود را در این مکان بگذرانید.

شاید بدانید که هزینه بلیط هواپیما هر لحظه در حال بالا و پایین رفتن است. در واقع آژانس های هواپیمایی این اجازه قانونی را دارند که در زمان های به خصوصی قیمت بلیط را بالا یا پایین ببرند.

با استفاده از این سرویس جستجوگر میتوانید تغییرات قیمت بلیط مورد نظر خود را در روزهای قبل و بعد از روز تعیین شده ببینید و در صورت نیاز تاریخ پرواز خود را تغییر دهید.

دقت کنید که این سرویس تنها از طریق اطلاعاتی که برای او نوشته شده و سایت های موجود در این زمینه لیست پرواز را برایتان مهیا میکند.

این بدان معنا نیست که اولین پروازهای معرفی شده بهترین پروازها هستند بلکه ان ها با توجه به اطلاعاتی که در اختیار این سیستم گذاشته اید مطابقت بیشتری دارند.

مثلا اگر هزینه بلیط برایتان مهم بوده است این لیست از ارزان ترین پروازها شروع میشود و تا پایان لیست ممکن است دیگر قیمتی که وارد کرده اید نباشد.

بلکه این پروازها با سایر اطلاعات وارد شده مطابقت داشته باشند. پس ببینید از یک بلیط هواپیما چه میخواهید و همان بلیط را خریداری کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.