خبر جدید

» عملکرد گلکسی اس ۱۰ مجهز به اسنپدراگون از مدل اکسینوسی بهتر است

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

بنچمارک‌های منتشرشده از دو نمونه‌ی گلکسی اس ۱۰ با تراشه‌ی اسنپدراگون و اکسینوس نشان‌دهنده‌ی عملکرد بهتر مدل مجهز به اسنپدراگون است.

باتوجه‌به بنچمارک‌های منتشرشده از گوشی گلکسی اس ۱۰ با بنچمارک آنتوتو، عملکرد مدل مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون از مدل مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس بهتر است. هر دو مدل این گوشی موفق شده‌اند در آنتوتو تراشه‌هایی مانند اسنپدراگون ۸۴۵ و کرین ۹۸۰ را پشت‌سر بگذارند؛ ولی گلکسی S10 مجهز به اسنپدراگون عملکرد بسیار بهتری درمقایسه‌با مدل اکسینوسی این گوشی داشته است.

گوشی‌های Galaxy S10 آزمایش‌شده نسخه‌ی نهایی و تجاری نبودند؛ بنابراین، احتمال دارد مدل مجهز به تراشه‌ی اکسینوس در آینده عملکرد بهتری نشان دهد. البته شاید سامسونگ برای انجام این کار ناچار شود به‌صورت عمدی عملکرد پردازنده‌ی اسنپدراگون به‌کاررفته در گلکسی S10 را محدود کند؛ چراکه اسنپدراگون ۸۵۵ به‌دلیل بهره‌مندی از معماری پردازش ۷ نانومتری باید عملکرد بهتری داشته باشد. مدل جدید این تراشه توانسته امتیازی نزدیک به پردازنده‌ی A12 اپل کسب کند که در آخرین گوشی آیفون به‌کار رفته است. این امر نشان‌دهنده‌ی عملکرد عالی کوالکام در ساخت و توسعه‌ی تراشه‌ی پرچم‌دار جدید این شرکت است.

برای کاربران عادی، این بنچمارک‌ها زیاد تفاوتی ندارند؛ زیرا هر دو تراشه‌ی اسنپدراگون و اکسینوس به‌کاررفته در این گوشی به‌خوبی از پس انجام کارهای سنگین برمی‌آیند. به‌کارگیری اندروید ۹ (Pie) نیز می‌تواند سرعت رابط کاربری را تا حد چشمگیری افزایش دهد؛ همان‌طورکه در نسخه‌های آزمایشی اندروید ۹ عرضه‌شده برای گلکسی S9 و گلکسی نوت ۹ دیده شده است. در هرصورت، تفاوت میان سرعت عملکرد میان پردازنده‌های Galaxy S10 آن‌قدر نیست که نیاز به نگرانی باشد.

galaxy s10 benchmark بنچمارک گلکسی اس 10

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.