خبر جدید

» شیائومی می میکس ۳ در نسخه ۵G دارای چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ است

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

شیائومی می میکس ۳ در نسخه ۵G دارای چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ است
[ad_1]

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی در رابطه با نسخه ۵G شیائومی می میکس ۳ منتشر شد. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می کند.

نزدیک به یک ماه پیش شاهد معرفی گوشی شیائومی Mi MIX 3 بودیم (شیائومی می میکس ۳ از راه رسید؛ اسمارت فونی با نمایشگر بدون حاشیه). این محصول نسل سوم گوشی های بدون حاشیه نمایشگر شرکت شیائومی محسوب می شود. این دستگاه مانند تمام اسمارت فون های موجود در بازار از شبکه ارتباطی ۴G LTE پشتیبانی می کند.

این برند چینی قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی نمونه ۵G شیائومی می میکس ۳ را روانه بازار کند. این احتمال وجود دارد که شیائومی Mi MIX 3 اولین گوشی هوشمند با امکان پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۵G باشد.

پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی نمی کند، در همین راستا استفاده از یک چیپست جدید در پرچمدار آینده شرکت شیائومی طبیعی به نظر می رسد.

در گذشته شایعات به استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در اسمارت فون آینده شیائومی اشاره داشتند. به تازگی این موصوع تایید شده است (چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد).

شیائومی در پکن و در یک کنفرانس نسخه ۵G گوشی شیائومی Mi MIX 3 را به نمایش گذاشته است. علاوه بر نمایش این دستگاه، شاهد حضور برخی از مشخصات آن نیز هستیم.

قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می کند. این پردازنده توسط ۱۰ گیگابایت رم همراهی می شود. این دستگاه بدون حاشیه نمایشگر دارای مکانیزم کشویی بوده و از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد.

شیائومی در حال حاضر اعلام نکرده نسخه ۵G شیائومی می میکس ۳ چه زمانی روانه بازار می شود. انتظار می رود این دستگاه همزمان با معرفی پرچمداران جدید در MWC 2019، وارد برخی بازارها شود.

به احتمال زیاد مشخصات فنی این دستگاه مانند نمایشگر، میزان حافظه داخلی و همچنین سنسور مورد استفاده برای دوربین ها تغییر نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.