خبر جدید

» شمارۀ چهارم «دنیای برند» ویژۀ برندسازی دیجیتال چاپ شد.

  • تاریخ : 18th سپتامبر 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

شمارۀ چهارم «دنیای برند» ویژۀ برندسازی دیجیتال چاپ شد.

محسن غلام‌پور، مدیرمسئول مجلۀ دنیای برند، از چاپ شمارۀ ۴ مجله خبر داد و گفت: «بعد از چاپ ۳ شماره از مجله به‌ترتیب ویژۀ ارزش‌گذاری برند و برند گردشگری و برندهای استارت‌آپ، باتوجه‌به اهمیت اقتصاد دیجیتال، این‌بار به موضوع برندسازی دیجیتال پرداختیم.

شماره چهارم مجله دنیای برند

در کشور عزیزمان صحبت‌های بسیاری از دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و کنفرانس و همایش و دوره‌هایی هم برگزار می‌شود، اما صحبت دربارۀ دیجیتال برندینگ کم است و کمتر کسی در این‌باره صحبت می‌کند یا بهتر است بگوییم اصلاً کسی دربارۀ این موضوع صحبت نمی‌کند.

برخلاف تصورات، دیجیتال برندینگ با دیجیتال مارکتینگ کاملاً متفاوت است و در شمارۀ چهارم به این موضوع پرداخته و مقالات متعددی ارائه شده است.

 این شماره با ۳ مصاحبه چاپ شده است: مصاحبه با دکتر تهرانفر، مدیرعامل محترم بانک کارآفرین و دکتر شاهین فاطمی، مؤسس و مدیرعامل برند چرم درسا و جناب آقای مهندس مودودی، سرپرست سابق سازمان توسعۀ تجارت و رئیس کمیتۀ برند.

در ادامه، این شماره به بررسی کوتاه ارزش برندها در حوزه‌های مختلف پرداخته است، از جمله برندهای برتر در حوزۀ بانک، فوتبال، بیمه، دارو و … .

امیدوارم در شماره‌های مختلف مجله توانسته باشیم گام کوچکی در راستای برندسازی ملی و آشنایی برندها با تکنیک‌های برندسازی برداشته باشیم.

شمارۀ جدید دنیای برند با تأخیر چاپ شد و علت آن را همه درک می‌کنند: گرانی کاغذ و چاپ ولی دنیای برند در این مدت، وقفۀ خود را با پایگاه خبری جبران کرد و پایگاه خبری دنیای برند شروع به فعالیت کرد که در آن آخرین مطالب و خبرها در حوزۀ برند در کشور انعکاس داده می‌شود.

در فاز اول، پایگاه خبری دنیای برند به اخبار حوزه‌های داخلی کشور پرداخته است ولی رفته‌رفته در حال ورود به فاز دوم هستیم و سعی می‌کنیم پایگاهی باشیم که علاقمندان بتوانند در جریان آخرین اخبار و مقالات روز دنیای مرتبط با برند قرار بگیرند.

شمارۀ چهارم مجلۀ دنیای برند را می‌توانید از سایت مجلۀ دنیای برند یا پیشخوان دیجی‌کالا، به‌صورت اینترنتی یا از کتابفروشی‌های خیابان انقلاب، به‌صورت حضوری تهیه کنید.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.