خبر جدید

» شایعه: بازسازی Resident Evil 3: Nemesis در حال توسعه است

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

شایعه: بازسازی Resident Evil 3: Nemesis در حال توسعه است
[ad_1]

رسانه کلیک – این طور که پیداست تب و تاب بازی‌های بازسازی شده روز به روز داغ‌تر می‌شود. در همین راستا گزارشی ارائه شده که بر اساس آن نسخه بازسازی Resident Evil 3: Nemesis در حال ساخت است

در حالی که به تاریخ انتشار بازی Resident Evil 2 Remake نزدیک می‌‌شویم، به نظر می‌رسد کپکام بر روی ریمیک (بازسازی) یکی دیگر از اصلی‌ترین قسمت‌های سری بازی Resident Evil کار می‌کند. البته اگر به خاطر داشته باشید، چند هفته پیش تهیه کننده نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 از اشتیاقش نسبت به بازسازی سایر نسخه‌های کلاسیک و به خصوص قسمت‌های قدیمی Resident Evil صحبت کرد.

اما ظاهرا این تنها سرنخ بازسازی یکی دیگر از قسمت‌های Resident Evil نبوده. طبق گزارشی که سایت Resetera ارائه داده، گفته شده که بازسازی Resident Evil 3: Nemesis مراحل ساخت و توسعه‌اش را سپری می‌کند. داسک گالم در تالار گفتگوی این سایت اظهار کرد که توسعه‌ی این بازی به طور کامل در جریان است.

وی در ادامه اظهار کرد:

من دهانم را روی هر چیزی مهر و موم کرده ام. بنابراین نمی‌خواهم درخواستی شود اما فقط می‌گویم که REmake 3 به طور کامل در حال توسعه است. من فکر می‌کنم آن‌ها (کپکام) منتظر هستند تا عملکرد نهایی REmake 2 و REmake 3 را ببینند؛ البته به نظر من موفقیت REmake 2 تقریبا تضمین شده است.

البته لازم به ذکر است که این منبع چندان هم معتبر نیست و باید منتظر واکنش کپکام نسبت به این اظهارات و بازسازی Resident Evil 3: Nemesis باشیم.

به گفته‌ی این ناشر کپکام قصد دارد تا موفقیت‌های نسل‌های گذشته را در این نسل هم به ارمغان بیاورد. در واقع به همین دلیل است که آن‌ها به بازسازی بازی‌های قدیمی‌شان علاقه مند شدند.

اخیر وب‌سایت خبری Game Informer با کازونوری کادوی، از سران شرکت کپکام مصاحبه‌ای داشته است. کازونوری کادوی در این رابطه توضیحات زیر را ارائه داد:

ما طرفداران زیادی داریم که از ما بازی‌های مورد علاقه‌شان را درخواست می‌کنند اما قادر به ساخت همه‌ی آن‌ها در زمان حال نیستیم. ما می‌خواهیم فرصت‌های‌مان را برای آینده حفظ کنیم و ببینیم به چه چیزی بیشتر احساس نیاز می‌شود. ما نمی‌خواهیم فقط حس نوستالژی را در بازیکنان برانگیخته کنیم اما علاقه داریم تا با ساختن یک پل، شکاف بین بازی‌های ۲۰ سال پیش و بازی‌های امروزی را از بین ببریم.

مطمئنا زمان کافی برای ساخت دوباره‌ی برخی از بازی‌ها سپری شده است بنابراین من فکر می‌کنم که این بسیار جالب خواهد بود.

البته بسیاری از مردم از خبر بازسازی Resident Evil 3: Nemesis خوشحال شده اند و به نظر اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطعا با استقبال بسیاری مواجه خواهد شد.

بازی Resident Evil 3: Nemesis در سال ۱۹۹۹ میلادی (۱۳۷۸ شمسی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، دریم‌کست و رایانه‌های شخصی منتشر شد. لازم به ذکر است که ۳ سال بعد این بازی برای کنسول گیم‌کیوب هم منتشر شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.