خبر جدید

» ستارگان سریال Supernatural از دلیل به پایان رسیدن سریال می‌گویند

  • تاریخ : 20th سپتامبر 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

جنسن اکلز و جرد پادالکی، دو ستاره اصلی سریال Supernatural از دلایل پشت پرده که باعث به اتمام رسیدن این سریال طولانی در فصل ۱۵ می‌شود، سخن گفتند.

فصل پانزدهم سریال Supernatural فصل نهایی خواهد بود

این سریال محبوب که بیش از یک دهه مهمان بینندگان تلویزیونی بوده است، سرانجام به پایان راه خود رسید. ماه گذشته شبکه CW اعلام کرد که فصل پانزدهم، آخرین فصل سریال Supernatural خواهد بود. بسیاری از طرفداران در شبکه‌های اجتماعی از این خبر غیرمنتظره ابراز ناراحتی کردند، چرا که باور داشتند سریال برای همیشه ادامه خواهد داشت.

«سوپرنچرال» داستان دو برادر سم و دین وینچستر را بازگو می‌کند که در سرتاسر کشور امریکا به دنبال شکار مخلوقات شیطانی می‌روند. این سریال آخرین بازمانده شبکه قدیمی WB بود که پیش از این سریال‌های علمی-تخیلی معروفی همچون Buffy the Vampire Slayer و Angel را ساخته بود. فصل اول «سوپرنچرال» در سال ۲۰۰۵ به روی آنتن رفت و تبدیل به یکی از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های ترسناک عملی-تخیلی تلویزیون شد. اگرچه فصل پانزدهم فصل آخر این سریال خواهد بود اما در گذشته نیز چندین قسمت پایانی از فصل‌های مختلف، داستان را به نحوی تمام کردند که احتمال به پایان رسیدن آن داده میشد. اکنون پادالکی و اکلز در گفتگویی آشکار کردند که چرا وقت آن فرا رسیده که با سریال خداحافظی کنیم.

برایدانلود فصل ۱۵ سوپرنچرال کلیک کنید

بنا به گزارش سایت EW، این دو که در همایشی مربوط به سریال Supernatural در لاس وگاس شرکت کرده بودند، از فرآیند اتمام داستان گفتند. پادالکی اذعان کرد که برخلاف شایعات، استودیو تحت فشار نبوده و بحث کنسل شدن آن نیز در میان نبوده است. بلکه به اجماع تصمیم گرفتند تا سریال را با قدرت و بدون هیچگونه ضعفی به پایان برسانند. اکلز نیز خاطرنشان کرد که تصمیم ساده‌ای نبوده و مدت خیلی طولانی همه افراد دخیل در سریال، چه پشت دوربین و چه جلوی دوربین، درگیر آن بوده‌اند. همگی واقف بودند که زمان خداحافظی فرا رسیده و بهتر است هرچه بهتر و قوی‌تر آن را به پایان رساند.

سریال Supernatural

برایدانلود فصل ۱۵ سوپرنچرال کلیک کنید

پیش از سریال «سوپرنچرال» اکثر علاقه‌مندان سریال‌های علمی-تخیلی و ترسناک با محوریت شکار شیاطین، «بافی خون آشام کُش» را به عنوان بهترین سریال این ژانر معرفی می‌کردند. اما خانواده وینچستر با پیشی گرفتن از بافی، به مدت ۱۵ سال طرفداران خود را با داستان‌های مختلف سرگرم کردند و موفق ظاهر شدند. اگرچه تعدادی از هواداران از این اتفاق ناراحت هستند اما عده بسیاری با دانستن علت پشت پرده اتمام سریال، از تصمیم سازندگان راضی هستند.

صحبت‌های احساسی خالق سریال Supernatural درباره اتمام آن

برایدانلود فصل ۱۵ سوپرنچرال کلیک کنید

خوشبختانه فصل پایانی با همان فرمت پیشین ۲۰ قسمتی پخش خواهد شد و امیدواریم پادالکی و اکلز و بقیه بازیگران ثابت و فرعی سریال، با بهترین حالت ممکن که لایق آن هستند، خداحافظی کنند.
 

اگر می خواهید این سریال رو ببینید وارد سایت زیر بشید

http://zedfilm.ir

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.