خبر جدید

» دانگ فنگ S30 آشنا شوید؛ محصول جدید ایران خودرو با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان!

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

دانگ فنگ S30 آشنا شوید؛ محصول جدید ایران خودرو با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان!
[ad_1]

رسانه کلیک – دانگ فنگ S30 خودروی جدید شرکت ایران خودرو بوده که به تازگی قیمت و مشخصات کامل آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

دانگ فنگ یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودرو در کشور چین محسوب می شود که در ایران نیز شناخته شده است. در حال حاضر خودروی دانگ فنگ H30 کراس در بازار کشورمان به فروش می رسد؛ با این حال رانندگان می توانند از امروز دانگ فنگ S30 را نیز سفارش دهند.

در حالی که خودروی دانگ فنگ H30 کراس در بازار آزاد با قیمت ۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود، شرکت ایران خودرو برای نمونه سدان آن قیمت گزاف ۱۴۱ میلیون تومان را در نظر گرفته است. قیمت دانگ فنگ S30 همزمان با خبر افزایش قیمت ۳ خودروی دیگر این شرکت منتشر شده است.

این خودرو از امروز قابل سفارش است. ایران خودرو اعلام کرده این خودرو را ۱۵ روز پس از ثبت نام در اختیار خریداران قرار می دهد. علاوه بر دانگ فنگ اس ۳۰ اتوماتیک، خودروی پژو پارس LX اتوماتیک با قیمت قطعی ۸۳ میلیون تومان، تندر پیکاپ با رادیو پخش USB با قیمت ۷۷ میلیون تومان و وانت آریسان دوگانه سوز با قیمت ۳۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

دانگ فنگ S30 سدان به موتور معروف و البته قدیمی TU5 مجهز شده است. این موتور با حجم ۱٫۶ لیتر قادر به تولید حداکثر ۱۰۵ اسب بخار قدرت است. این موتور ۱۶ سوپاپه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.

بر اساس اعلام ایران خودرو، شتاب این محصول برابر با ۱۲٫۵ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو برابر با ۵۱ لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷٫۰۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی اعلام شده است.

از تجهیزات این خودرو می توان به ترمز جلو و عقب دیسکی به همراه سیستم ABS، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی، صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی، چراغ های عقب LED، آینه های جانبی برقی و رینگ ۱۵ اینچی اشاره کرد.

انتظار می رود در آینده نزدیک قیمت جدید خودروها به صورت رسمی از سوی شرکت ها اعلام شوند. بر اساس گزارش های گذشته، کارخانه ها تصمیم دارند قیمت محصولات خود را ۵ درصد کمتر از بازار آزاد اعلام کنند که این موضوع به معنای افزایش چشمگیر قیمت خودروهای تولید داخل است.

نظر شما در رابطه با دانگ فنگ S30 چیست؟ آیا این خودرو ارزش پرداخت مبلغ ۱۴۱ میلیون تومان را دارد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.