خبر جدید

» جزئیات عملیات تروریستی چابهار/ شهادت چند نفر تایید شد- اخبار سیاسی – اخبار تسنیم

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

جزئیات عملیات تروریستی چابهار/ شهادت چند نفر تایید شد- اخبار سیاسی – اخبار تسنیم
[ad_1]

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم ، بامری سرپرست فرماندی چابهار طی سخنانی اعلام کرد: چند نفر تاکنون در عملیات تروریستی چابهار به شهادت رسیده اند و تعداد زیادی از کسبه اطراف مقر فرماندهی نیروی انتظامی مجروح شده‌اند.

بامری اضافه کرد: ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح امروز عوامل استکبار و دشمن خون آشام، یک عامل انتحاری با یک دستگاه وانت نیسان که مواد منفجره را به همراه داشته، قصد عملیات انتحاری به سمت مقر نیروی انتظامی چابهار را داشته است که با مقابله نیروهای انتظامی مواجه می‌شود و نمی‌تواند وارد مقر شود و درب مقر انتظامی را منفجر می‌کند.

وی افزود: متأسفانه شدت و حدت این حادثه زیاد بوده، تا الآن ما چند شهید را داشتیم که ملت شهیدپرور و نیروهای نظامی و انتظامی‌مان تبریک می‌‌گوییم و چند نفر را هم مجروح می‌کند، تعدادی از مجروحین هم از خودِ مردم،کاسبان و عابران و شهروندان عزیز شهر چابهار هستند، این نشان می‌دهد که دشمن زبون ما به مقابله با مردم برخواسته است.

سرپرست فرماندی چابهار  ادامه داد: این عملیات نشان می‌دهد که دشمن به مقابله مردمی که پای نظام و انقلاب و ارزش‌‌ها ایستاده‌اند و مثال‌زدنی در سراسر دنیاست و نیروهایی که جان‌ خودشان را برای امنیت و آسایش این مردم تقدیم کرده‌اند و تقدیم می‌کنند، تصور می‌کند که با این عملیات‌ها می‌تواند خللی در عزم و اراده مردم و نظام برای خدمت‌رسانی ایجاد کند.

بامری خاطرنشان کرد: دشمن این آرزو را به گور خواهد برد، شرایط شهر الحمدالله عادی است، نیروهای عمل‌کننده هم مستقر هستند و امورات هم در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.