خبر جدید

» تماشا کنید: تریلر بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

تماشا کنید: تریلر بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد
[ad_1]

رسانه کلیک – بالاخره تریلر بازی Ancestors: The Humankind Odyssey هم منتشر شد تا با نوع خاص و خلاقانه گیم پلی این بازی آشنا شویم. می‌توانید این تریلر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

این بازی که توسط خالق سری بازی Assassin’s Creed و استودیوی Panache Digital Games در حال توسعه است، مدت کوتاهی است مراحل ساختش را سپری می‌کند. بالاخره در مراسم The Game Awards 2018 (مراسم انتخاب بهترین بازی سال ۲۰۱۸) طی تریلری که از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد موفق شدیم برای اولین بار گیم پلی خاص و متفاوت این بازی را ببنیم. سبک این بازی اکشن ماجراجویی و نقش آفرینی است و وقایع آن از حدود ۱۰ میلیون سال قبل آغاز می‌شود.

داستان این بازی بر اساس نظریه‌ی فرگشت انسان و تحولات بیولوژیکی انسان طی میلیون‌ها سال اخیر است. این بازی سعی دارد چالش‌های بشریت در میلیون‌ها سال پیش را به معرض نمایش بگذارد. جایی که احتمالا لازم است درک کنیم که آبا و اجداد ما چگونه زندگی کرده اند و زنده مانده اند. قرار است در این بازی حداکثر استفاده را از منابع طبیعی کره زمین یاد بگیریم و با چالش‌های بسیاری مواجه شویم. همچنین وقایع این بازی در آفریقا رخ خواهد داد. جایی که همان طور که در این تریلر پیداست، در بازی Ancestors: The Humankind Odyssey با محیط‌های جذاب و بسیار زیبا و البته متنوعی سر و کار خواهیم داشت.

به گفته‌ی سازندگان بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برای پیشرفت در این بازی باید حسابی خلاق باشید.

همان طور که در تریلر بازی Ancestors: The Humankind Odyssey مشخص است، یک میمون را می‌بینیم که در بالای درخت با پرنده بزرگی درگیر است و پس از آن هم با یک مار عظیم الچثه درگیر می‌شود. البته رفته رفته این میمون و قدرت تفکر او ارتقا پیدا می‌کند و در ادامه با سلاح‌های سرد به استقبال شکار خود می‌رود.

قرار بود این بازی به صورت اپیزودیک منتشر شود اما ظاهرا این قضیه لغو شده است و توسط Private Division، از ناشران جدید تیک تو اینتراکتیو در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده است.

همچنین تصاویر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شده است که مشاهده می‌فرمایید:

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.