خبر جدید

» بهترین هتل های آسیا در سال ۲۰۱۸ را بشناسید!

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بهترین هتل های آسیا در سال ۲۰۱۸ را بشناسید!
[ad_1]

رسانه کلیک – در این مطلب با تعدادی از بهترین هتل های آسیا در سال ۲۰۱۸ که توسط کاربران سایت گردشگری Travel & Leisure انتخاب شده اند، آشنا می شوید.

در قاره آسیا هتل های بی نظیر متعددی وجود دارد. در فهرست بهترین هتل های آسیا در سال ۲۰۱۸ که اخیرا توسط سایت گردشگری Travel & Leisure تهیه شده، هتل های کشورهای ژاپن، هند، چین، تایلند و سنگاپور جایگاه های خوبی را به دست آورده اند.

آسیا قاره ای است که کشورهای بی نظیری همچون ژاپن و هند را در خود جای داده است. این کشورها خود دارای شهرهای فوق العاده متعددی همچون توکیو و بمبئی هستند و در هر یک از این شهرها نیز هتل های زیبا و متنوع بسیاری وجود دارد؛ از هتل های بسیار لوکس و مدرن گرفته تا هتل های سنتی تر و ویلایی.

فهرستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد فهرست بهترین هتل های آسیا در سال ۲۰۱۸ بوده که توسط کاربران سایت گردشگری Travel & Leisure برگزیده شده اند. در انتخاب این هتل ها عواملی همچون امکانات و خدمات، دسترسی و موقعیت، غذاهای آن ها و عوامل دیگری اثرگذار بوده اند.

در فهرست امسال هتل های کشور هند توانسته اند ۵ مورد از بهترین هتل های آسیا را از آن خود کنند. دومین جایگاه این فهرست متعلق به هتل ابروی بمبئی بوده که در بلوار ساحلی و بسیاز زیبای مارین درایو قرار گرفته است. این بلوار دارای ساختمان هایی با معماری فوق العاده، رستوران های متعدد و ساختمان هایی قدیمی است. این هتل دارای سالن اسپای ۲۴ ساعته و استخر آب گرم رو باز است. این استخر مناظر بی نظیری رو به دریای عرب و خط آسمان بمبئی دارد.

بنگلور هند نیز یکی دیگر از شهرهایی است که هتل های بی نظیری را در خود جای داده است؛ برای مثال هتل تاج که هتلی فرودگاهی محسوب می شود، در فهرست بهترین هتل های آسیا در سال ۲۰۱۸ در جایگاه هفتم قرار گرفته است. این هتل همچنین دارای استخری بسیار بزرگ و تخت هایی برای آفتاب گرفتن، سالن اسپای فعال تا ۹ شب و سه رستوران بی نظیر است.

سنگاپور نیز هتل های بسیار خوبی دارد؛ برای مثال هتل زیبای رافلز که در سال آینده ۱۳۱امین سالگرد تاسیس خود را جشن خواهد گرفت. در پاییز آینده این مجموعه بزرگ پس از ۱۸ ماه نوسازی و تعمیرات هتل های خود را بازگشایی خواهد کرد. شرکت طراحی داخلی Champalimaud Design که سویئت های مهمان هتل های بل ایر در لس آنجلس و دورچستر لندن را نیز طراحی کرده تغییرات اساسی و طراحی مجدد اتاق ها و لابی هتل رافلز را انجام داده است.

رتبه اول این فهرست که به عنوان بهترین هتل آسیا در سال ۲۰۱۸ برگزیده شده، هتلی در چنگدو، مرکز استان سیچوان در چین است. از سایر جذابیت های این شهر که به لحاظ گردشگری در حال پیشرفت بسیاری است می توان به غذاهای بی نظیر و مرکز تحقیقاتی مخصوص پانداها اشاره کرد.

در ادامه همراه کلیک باشید تا با فهرست کامل بهترین هتل های آسیا در سال ۲۰۱۸ و امتیاز هر یک آشنا شوید.

۱۰- Taj Diplomatic Enclave، دهلی نو

امتیاز: ۹۴٫۷۳

۹- رافلز، سنگاپور

امتیاز: ۹۴٫۸۳

۸- هتل پالاس، توکیو

امتیاز: ۹۵٫۲۰

۷- تاج بانگلور، هند

امتیاز: ۹۵٫۲۹

۶- هتل اوبروی، گورگان، هند

امتیاز: ۹۵٫۳۳

۵- هتل اوبروی، دهلی نو

امتیاز: ۹۵٫۵۸

۴- هتل پنینسولا، توکیو

امتیاز: ۹۶٫۰۰

۳- ماندارین اورینتال، بانکوک

امتیاز: ۹۶٫۰۷

۲- هتل اوبروی، بمبئی

امتیاز: ۹۶٫۴۲

۱- هتل Temple House، چنگدو، چین

هتل بسیار زیبای Temple House چنگدو برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین هتل آسیا برگزیده شده است. این هتل شامل بنایی با معماری متعلق به عصر چینگ است؛ با این وجود محیط داخلی آن شامل عناصری از مینیمالیسم معاصر همچون مبلمان سفید و مواد بومی (الوار، بامبو و سنگ) بوده و اتاق های آن دارای دوش های بسیار مدرن و مناظری زیبا به سمت حیاط هتل است.

برخی از گردشگران معتقدند که ترکیب بنای سنتی و باستانی این هتل با طراحی داخلی کاملا مدرن آن بسیار جالب و تماشایی شده است. اگرچه مهمانان این هتل معمولا وسوسه می شوند که تمام روز را در اتاق های بی نظیر خود سپری کنند؛ با این وجود رستوران های این هتل تعدادی از بهترین رستوران های تمام چنگدو هستند.

گردشگران همچنین حتما باید سری به چای خانه های سنتی این محدوده بزنند. سالن اسپای این هتل نیز امکانات و خدمات بسیار خوبی همچون سونای بخار، حمام و روش های درمانی سنتی را به گردشگران ارائه می کند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.