خبر جدید

» بسکتبال به حمایت بیشتر نیاز دارد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بسکتبال به حمایت بیشتر نیاز دارد
[ad_1]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در برنامه نبض ورزش شبکه خبر گفت: احتمال بسیار کمی ( حدود ۳ یا ۴ درصد) وجود دارد که تیم به جام جهانی نرود و آن هم به دلیل نگاهمان به بازیهای تیم های دیگر است زیرا ممکن است  تیم هایی که صعودشان حتمی شده با تیم اصلیشان مسابقه ندهند و نتایج غریبی اتفاق بیفتد.

 

بسکتبال به حمایت بیشتر نیاز دارد 

 

شاهین طبع  افزود: تصمیم گیری کادر فنی برای انتخاب بازیکنان  کاملا مشورتی است و هر بازیکن متناسب بامیزان آمادگی و مهارتش انتخاب می شود و این بر اساس منافع تیم ملی و منافع کشوری است و نظر شخصی در انتخاب بازیکنان اصلا مطرح نیست.

 

سرمربی تیم ملی گفت: مشکل کاظمی که به تیم ملی دعوت نشد انضباطی نبوده است و حدادی هم دعوت شده بود که به دلایل شخصی نتوانست بیاید و مشایخی هم به دلایل پزشکی به اجبار کنار گذاشته شد. 

 

شاهین طبع همچنین افزود: لیگ دسته یک خوبی داریم ولی راضی کننده نیست که به نظر من نیازمند کار پژوهشی و علمی بیشتر برای برگزاری لیگ با بازیهای بیشتر و با کیفیت تر هستیم.

 

بسکتبال به حمایت بیشتر نیاز دارد 

 

 آیدین مقیمی کارشناس بسکتبال هم با بیان این که مطمئنا تیم ملی ایران به جام جهانی صعود می کند گفت: باید از بازیکنان جوان در تورنمنت های بیشتری استفاده کرد تا تجربه بیشتری کسب کنند و باید تعداد بازیکنان بیشتری را به تیم ملی دعوت کرد.

 

مقیمی در بخش دیگر از سخنانش از اینکه بسکتبال کشور فقط یک ورزشگاه آزادی را دارد گله و انتقاد کرد که همه بازیها باید آنجا انجام شود. 

 

بسکتبال به حمایت بیشتر نیاز دارد 

حامد حسین زاده بازیکن تیم ملی بسکتبال هم گفت: بازیهای تدارکاتی بیشتر و با تیم های حرفه ای تر حتی در کشور خودمان تیم را آماده تر و باکیفیت تر خواهد کرد و به تیم ملی خیلی کمک خواهد کرد.

 

 حسین زاده گفت: هرچه لیگ پویا تر و بهتر برگزار شود بهتر است و هرچه تیم ها بیشتر و با کیفیت تر باشند بازیکنان بیشتری تربیت خواهند شد.

بسکتبال به حمایت بیشتر نیاز دارد 

 

میثم میرزایی دیگر بازیکن بسکتبال کشورنیز گفت: تیم ملی به بازیهای تدارکاتی بیشتر نیاز دارد و بازی با تیم های قوی مثل استرالیا شرایط تیم را ارتقا خواهد داد. 

 

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال نیز در ادامه گفتگو و مراجعه و جلسه بازیکنان بسکتبال را با مسئولان فدراسیون طبیعی دانست و گفت: این جلسات همیشه برگزار می شود و ما از بازیکنان می خواهیم که مشکلاتشان را بیان کنند تا در خانواده فدراسیون بررسی و حل شود.

بسکتبال به حمایت بیشتر نیاز دارد 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.