خبر جدید

» بازی The Last of Us Part 2 در مراسم TGA 2018 حضور ندارد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بازی The Last of Us Part 2 در مراسم TGA 2018 حضور ندارد
[ad_1]

رسانه کلیک – بر اساس بیانیه جدید استودیوی نامدار «ناتی داگ»، هیچ اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 در مراسم TGA 2018 منتشر نخواهد شد.

زمان زیادی به برگزاری یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین رویداد حوزه بازی‌های ویدیویی به نام The Game Awards سال جاری میلادی باقی نمانده و با توجه به اینکه رویداد امسال متفاوت‌تر از رویداد‌های سال قبلی است و برای اولین بار شاهد معرفی بیش از ۱۰ عنوان ویدیویی در جریان آن خواهیم بود، حدس و گمان‌های مختلفی در رابطه با حضور بسیاری از بازی‌های مورد انتظار از جمله The Last of Us Part 2 در این مراسم به چشم می‌خورد.

در حالی که به مرور زمان شایعات و گزارش‌هایی مبنی بر حضور بازی The Last of Us Part 2 در مراسم TGA 2018 قوت می‌گرفت، لیکن چندی پیش استودیوی پرآوازه «ناتی‌ داگ» (Naughty Dog) رسما به تکذیب این خبرها پرداخت و بر اساس ادعای سازندگان، هیچ اطلاعات، تصاویر و تریلر جدیدی از این عنوان ویدیویی مورد انتظار طی رویداد مذکور منتشر نخواهد شد.

در تازه‌ترین توییت منتشر شده از سوی استودیوی ناتی داگ، سازندگان ضمن اشاره به معرفی بازی‌های ویدیویی جدید در رویداد جوایز بازی امسال، رسما اعلام کردند که بازی The Last of Us Part 2 در مراسم TGA 2018 حضور ندارد و بازیکنان منتظر انتشار اطلاعات و جزئیات جدیدی از این اثر ویدیویی نباشند.

در ادامه، ناتی داگ اظهار داشت که در زمان مناسب، جزئیات بیشتری در رابطه با قسمت دوم بازی «آخرین ما» با طرفداران و بازیکنان به اشتراک می‌گذارد.

ناتی داگ در این باره می‌گوید:

بازی‌های ویدیویی جدیدی در رویداد The Game Awards سال جاری میلادی حضور دارند، اما هیچ نمایشی از بازی The Last of Us Part 2 در این مراسم نخواهیم داشت. با این حال، در یک زمان مناسب، اطلاعات بیشتر و تکمیلی‌تری از این عنوان ویدیویی را منتشر می‌کنیم.

در حال حاضر، بازی The Last of Us Part 2 مراحل ساخت و توسعه خود را در استودیوی ناتی داگ طی می‌کند و متاسفانه سازندگان هیچ تاریخ دقیق و حتی تقریبی برای عرضه این عنوان ویدیویی پرطرفدار مشخص نکرده‌اند. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت سونی در اواخر چرخه عمر کنسول پلی‌استیشن ۴ و چند ماه مانده به عرضه نسل نهم کنسول خود یعنی پلی‌استیشن ۵، این بازی مورد انتظار را به دست کاربران و کنسول‌های PS4 و شاید هم دارندگان کنسول PS5 می‌رساند. در این صورت، به‌نظر می‌رسد که نسخه دوم مجموعه آخرین ما در اواخر سال میلادی ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

فارغ از این عدم حضور بازی آخرین ما در رویداد جوایز بازی امسال، عناوین ویدیویی جدیدی از جمله نسخه چهارم سری Dragon Age در این مراسم پربیننده حضور دارند. بدین ترتیب، گفتنی است؛ رسانه کلیک مراسم The Game Awards 2018 را به صورت زنده پوشش می‌دهد. از این رو، در صورتی که به دنبال تماشای زنده این رویداد بزرگ مراسم و پوشش خبری و گزارش لحظه به لحظه متنی آن هستید، حتما راس ساعت ۵ بامداد روز جمعه ۱۶ آذر ماه به کلیک مراجعه کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با عدم حضور بازی The Last of Us Part 2 در مراسم TGA 2018 چیست؟ به نظر شما، استودیوی ناتی داگ در جریان چه رویداد و مراسمی اطلاعات و ویدیوهای بیشتری از این پروژه مورد انتظار منتشر خواهد کرد؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.