خبر جدید

» بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد!

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد!
[ad_1]

رسانه کلیک – شرکت پرآوازه «ولو» در اقدامی غیرمنتظره و ناگهانی، هر دو بخش آفلاین و آنلاین بازی Counter-Strike: Global Offensive را به صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار داد.

بر هیچکس پوشیده نیست مجموعه Counter-Strike یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی و چندنفره آنلاین در تاریخ پلتفرم رایانه شخصی به شمار می‌رود که با وجود گذشت بیش از شش سال از آخرین نسخه آن تحت عنوان Counter-Strike: Global Offensive، همچنان در فهرست بیشترین بازیکنان همزمان شبکه استیم حضور دارد و روزانه میلیون‌ها گیمر این اثر ویدیویی سرگرم کننده شرکت سرشناس «ولو» را تجربه می‌کنند.

در حالی که شرکت ولو در اواسط شهریور ماه امسال خبر از عرضه نسخه رایگان بازی «کانتر استریک: گلوبال افنسیو» داد و در پی آن، فقط و فقط بخش تک‌نفره آفلاین این عنوان ویدیویی به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه‌مندان و بازیکنان قرار گرفت، حال چندی پیش سازندگان در اقدامی عجیب و غیرمنتظره، حتی بخش چندنفره آنلاین بازی را هم به طور رایگان در فروشگاه استیم منتشر کردند و هم‌اکنون بازیکنان بدون پرداخت هیچ مبلغی، می‌توانند تمامی محتویات بازی Counter-Strike: Global Offensive را به دو صورت آفلاین و آنلاین تجربه کنند.

در طرف دیگر، چنانچه شما تا پیش از عرضه رایگان بازی CS: GO نسبت به خرید آن اقدام کرده‌اید، حساب کاربریتان به طور خودکار به Prime ارتقا پیدا می‌کند. این بدان معنا است که شما فقط و فقط با بازیکنان Prime مبارزه می‌کنید و افرادی که به صورت رایگان صاحب بازی شده‌اند، اجازه ورود به تیم شما و تیم دشمن را ندارند. به بیان ساده‌تر، در حال حاضر جامعه بازی به دو گروه مختلف ساده و Prime تقسیم شده است که هر بازیکن در گروه مخصوص به خود قادر به رقابت خواهد بود.

خبر خوشحال کننده دیگر این است که بازی کانتر استریک: گلوبال افنسیو به‌زودی میزبان حالت محبوب و پرطرفدار بتل رویال به نام Danger Zone خواهد بود. خوشبختانه، این حالت نیز به صورت رایگان در دسترس تمامی بازیکنان و کاربران قرار می‌گیرد.

به گفته سازندگان، حالت جدید Danger Zone در مجموع از هجده بازیکن در دو گروه ۹ نفره و یا در سه گروه ۶ نفره پشتیبانی می‌کند. هرچند، در صورتی که بازیکنان به تشکیل تیم علاقه مند نبوده و به قصد تجربه منفرد در این محیط خطرناک را در سر داشته باشند، این حالت در مجموع از شانزده نفر پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با سایر بازی‌های بتل رویال، رقم بسیار پایینی است.

به علاوه، شرکت ولو در کنار ارتقای حساب کاربری خریداران بازی CS: GO به Prime، یک Souvenir MP5-SD نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است که این آیتم با تجربه حالت Danger Zone آزاد خواهد شد.

بدین ترتیب، بدیهی است که با عرضه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive، محبوبیت این اثر ویدیویی دو چندان می‌کند. همچنین، انتشار حالت بتل رویال با سبک خاص کانتر هم بدون هیچ شک و تردیدی، روی افزایش بازیکنان این عنوان تاثیرگذار خواهد کرد و در حال حاضر، رقیب سرسخت و جدی دو بازی PUBG و فورت نایت به‌زودی از راه می‌رسد.

شایان ذکر است؛ بازی Counter-Strike: Global Offensive در روز سی و یکم مرداد ماه سال ۹۱ (بیست و یکم ماه آگوست سال میلادی ۲۰۱۲) روی پلتفرم ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز، مک او اس (macOS) و لینوکس منتشر شد. برای دریافت و تجربه رایگان این عنوان، به فروشگاه رسمی استیم مراجعه کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با عرضه کاملا رایگان هر دو بخش تک‌نفره آفلاین و چندنفره آنلاین بازی Counter-Strike: Global Offensive چیست؟ به نظر شما، آیا شرکت ولو از تاسیس فروشگاه دیجیتالی جدید اپیک گیمز نگران بوده و تمامی این اقدامات به منظور حفظ مخاطبان خود است؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.