خبر جدید

» استاندارد: چلسی برای انتقال دائمی متئو کواچیچ، با رئال مادرید مذاکره می کند

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

استاندارد: چلسی برای انتقال دائمی متئو کواچیچ، با رئال مادرید مذاکره می کند
[ad_1]

طرفداری – باشگاه چلسی مذاکرات خود را برای انتقال دائمی هافبک کروات، متئو کواچیچ با سران رئال مادرید آغاز کرده است.

به گزارش standard، کواچیچ ۲۴ ساله در ماه آگوست و به صورت قرضی از رئال مادرید به جمع آبی پوشان لندنی پیوست و تاکنون در ۱۲ بازی در رقابت های لیگ برتر با پیراهن چلسی به میدان رفته است. این بازیکن در تابستان سال ۲۰۱۵ و با مبلغ ۲۶٫۷ میلیون پوند از اینتر راهی رئال مادرید شد و در سه فصل حضورش در رئال در ۱۱۰ دیدار رسمی با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

کواچیچ در کنار جورجینیو و انگولو کانته، خط هافبک سه نفره تیم ساری را تشکیل داده اند و چلسی با درخشش بازیکنان خود فصل موفقی را تا بدین جا در رقابت های لیگ برتر انگلستان داشته است. متئو تا سال ۲۰۲۱ با رئال مادرید قرارداد داشته و به همین منظور مدیران چلسی باب مذاکره را با سران رئال مادرید آغاز کرده اند تا انتقال این بازیکن را دائمی کنند. این هافبک کروات در تابستان و قبل از شروع رقابت های اروپایی، اصرار زیادی به ترک رئال مادرید داشت تا جایی که در چندین جلسه تمرینی پیش فصل این تیم نیز حضور نداشت.

بسیاری در رئال مادرید از متئو کواچیچ به عنوان جانشین احتمالی برنده توپ طلای ۲۰۱۸ جهان، لوکا مودریچ یاد می کنند و شاید همین امر کار را برای سران چلسی در مذاکرات پیش رو سخت کند. گرچه شیوه انتقال قرضی کواچیچ به چلسی و ابراز نارضایتی این بازیکن از حضور در رئال مادرید، تردیدهایی را هم در حفظ این بازیکن در رئال به وجود آورده است. در ماه سپتامبر، کواچیچ اعلام کرد که برای حضور طولانی مدت در چلسی آماده است. این بازیکن در این باره گفته است:

من واقعا خوشحال هستم که در چلسی بازی می کنم. لندن شهر شگفت انگیزی است؛ هواداران و جو ورزشگاه همگی عالی هستند. همه چیز خوب است و آماده حضور بلند مدت در این تیم هستم. من دو سال سخت را در رئال مادرید گذراندم و در آن جا کمتر به من بازی می رسید. شرایط سختی بود. این شرایط باعث می شود تا اعتماد به نفس شما کاهش پیدا کند و کسی دوست ندارد تا این شرایط برایش تکرار شود. این تصمیم من بود که به چلسی بیایم. قبل از آن با مدیریت و سرمربی تیم (لوپتگی) صحبت کردم. اکنون نیز که در این تیم حضور دارم، بسیار خوشحال و راضی هستم.

روابط بین دو باشگاه چلسی و رئال مادرید در سطح خوب و معقولی قرار داشته و مدیران دو تیم روابط نزدیکی با یکدیگر دارند. اما باید توجه داشت که پیش کشیدن بحث دائمی کردن انتقال کواچیچ، بار دیگر گفتگوها و مذاکرات برای انتقال ادن هازارد به رئال مادرید را زنده خواهد کرد و شاید به همین منظور، سران چلسی در مذاکرات خود جانب احتیاط بیشتری به خرج دهند.

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی پیش تر عنوان کرده بود که باشگاه آماده است تا قرارداد جدیدی را با ادن هازارد به امضا برساند. ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد ولی مدیران چلسی برای تمدید قرارداد هافبک ۲۷ ساله بلژیکی خود حاضرند تا با او بر سر دستمزد هفتگی تا ۳۰۰ هزار پوند نیز به توافق برسند. چلسی در بازی چهارشنبه شب خود به مصاف وولورهمپتون خواهد رفت و روبن لوفتوس چیک، بازیکن ۲۲ ساله چلسی در مورد این بازی می گوید:

برای ما مهم است که در این دیدار به پیروزی برسیم و با اعتماد به نفس بیشتری در بازی شنبه شب خود با منچسترسیتی حاضر شویم.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.