خبر جدید

» ادکلن های مردانه تحریک‌کننده را باهم بشناسیم.

  • تاریخ : 2nd دسامبر 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

ادکلن های مردانه تحریک‌کننده را باهم بشناسیم.

همه آنچه برای جذب زنهایتان نیاز دارید یک ادکلن خوشبو و دلپذیر می‌باشد. با ما همراه باشید تا فهرستی از بهترین ادکلن مردانه تحریک‌کننده را به شما معرفی کنیم. در این لیست ادکلن خوشبوی خودتان را بیابید و همیشه از آن استفاده کنید؛ زیرا این ادکلن های علاوه بر اینکه معشوقتان را شیفته شما می‌کنند، می‌توانند او را تا همیشه شیفته شما نگه‌دارند.

مایکل کورس Michael Kors for Men بهترین ادکلن مردانه تحریک‌کننده

با زن موردعلاقه‌تان تنها یک‌قدم فاصله‌دارید؛ و آن یک‌قدم فاصله شما تا این ادکلن می‌باشد! پس‌ازاین ادکلن استفاده کنید تا بوی تندوتیز رازیانه و گشنیز توجه همه را به شما جلب نماید.

در ادامه نیز نت‌های میانی از سرزده وارد می‌شوند تا با بوی گرو نیمه شیرینی که دارند شمارا دوست‌داشتنی‌تر جلوه دهند. این احساس خوب جذابیت را شما و هرکسی که این ادکلن خوشبو را استشمام کند خواهد داشت.

این ادکلن جزو ادکلن های مردانه تحریک‌کننده می‌باشد که می‌توانید در فصول سرد سال از آن استفاده نموده و احساس گرما را در دل برف تجربه نمایید.

 

ادکلن جذب‌کننده مردان چه عطری مردان را جذب می‌کند؟

اگر همیشه از خودتان می‌پرسید چه عطری مردان را جذب می‌کند؟ باید به شما بگوییم با ما همراه باشید تا بهترین عطرهای ممکن برای این هدف را به شما نشان دهیم.

این عطرها علاوه بر بوی بسیار خوش و کشیدن حس‌های فوق‌العاده خوب به شما، در ادکلن جذب‌کننده مردان نیز بسیار موفق عمل نموده و برای شما درخشندگی ویژه‌ای را به همراه خواهند داشت.

ادکلن Sport Perfume از برند Burberry بهترین عطر زنانه تحریک‌کننده

این عطر بهترین عطر زنانه برای جذب مردان به شمار می‌آید و انتخابی مناسب برای خانم‌های خوش‌سلیقه و خاص هست. نت‌های اولیه این عطر بسیار خوشبو زنجبیل، نارنگی و نمک دریایی می‌باشند. تلفیقی از حس‌های خوب برای یک روز ساحلی. در ادامه نت‌های میانی به میدان می‌آیند؛ این نت‌ها بوی ماگنولیا و عسل را به همراه دارند.

نت‌های پایانی نیز از راه می‌رسند تا میهمانی بوهای خوش را تکمیل کنند. این نت‌ها عبارت‌اند از: مشک و سدر.

بوی خوش این ادکلن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

 

چه عطری زنان را تحریک میکند؟ عطر های محرک زنانه بشناسیم.

بسیاری از آقایان تمایل دارند عطر هایی را استفاده کنند که به آن ها حس اعتماد به نفس بخشیده و به واسطه رایحه خوبی که دارد خانم مورد علاقشان را به آنان جذب نماید.

در ادامه لیستی از بهترین عطر تحریک کننده زنان را عنوان می کنیم. امیدواریم کعه این مطلب برایتان مفید واقع شود.

ادکلن مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme عطر محرک زنانه

عطر آکوا پور هوم که از ابتدا جزو پر فروش ترین عطر های دنیا بوده و هنوز هم می باشد، احساس تمرکز و تفکر بسیار بالایی به افراد خواهد داد. به این وسیله می توانید با حواس جمع تری در پی کسب علاقه خانم مورد نظرتان باشید.

نت های اولیه این عطرشامل درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال می باشند؛ که احساس سرخوشی بی نظیری را به فرد هدیه می نمایند. نت های میانی کم کم از راه می رسند و بوی خوش جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه را به همراه دارند.

در پایان نیز عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا و نت های چوبی رایحه ای بی نظیر و لذت بخش را به مشام شما هدیه می کنند. رایحه ای که هیچوقت از آن سیر نخواهید شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.