خبر جدید

» آزمایش فناوری شناسایی چهره برای حفاظت از کاخ سفید

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

آزمایش فناوری شناسایی چهره برای حفاظت از کاخ سفید
[ad_1]

سرویس مخفی آمریکا به دنبال بررسی قابلیت های فناوری تشخیص چهره برای حفاظت از خانواده ترامپ است.

روزانه تعداد زیادی از شهروندان آمریکایی و توریست ها از نواحی اطراف کاخ سفید دیدار می کنند و این امر ریسک های امنیتی زیادی را برای کارکنان شاغل در این ساختمان، هیئت دولت و خانواده های آنها به همراه دارد.

سازمان های امنیتی آمریکا راهکارهای مختلفی را برای غلبه بر این خطرات در دستور کار قرار داده اند و در جدیدترین مورد سرویس مخفی این کشور در پی آزمایش فناوری تشخیص چهره در اطراف کاخ سفید است. از آنجا که بسیاری از رسانه های آمریکایی دولت چین را به خاطر استفاده از دوربین های هوشمند با قابلیت شناسایی افراد مورد انتقاد قرار داده بودند، این سازمان نیز باید خود را برای سیل انتقادات آماده کند.کاخ سفیددر این پروژه توانایی سیستم برای شناسایی داوطلبان از پیش تعیین شده بررسی شده اما هدف نهایی تشخیص تهدیدات بالقوه پیش از هرگونه اقدام است. پس از پایان این آزمایش تمامی تصاویر چهره به جز موارد خاص از سیستم پاک خواهند شد.




کلیک کنید

اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا (ACLU) نگرانی هایی خود درباره پیاده سازی این سیستم را بیان کرده که شامل امکان تشخیص اشتباه افراد و تعریف دقیق تهدیدات بالقوه است. بر این اساس دولت و پلیس پیش از این هم افراد را تنها به خاطر رنگ پوست یا عقایدشان هدف قرار داده و از سیستم های تصویربرداری برای ارعاب تظاهرکنندگان استفاده کرده اند. علاوه بر این از آنجا که وظیفه سرویس مخفی حافظت از ترامپ، «مایک پنس» و خانواده آنها است، این احتمال وجود دارد که در تمامی مناطق حضور این افراد از سیستم های شناسایی چهره استفاده شود.

سرویس مخفی چگونگی استفاده از این فناوری در آینده را مشخص نکرده اما توسعه آن در مناطق دیگر مستلزم تصویب کنگره است که به بحث و جدل های زمانبری نیاز دارد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.