خبر جدید

» چیپست اسنپدراگون ۶۱۵۰ در بنچمارک Geekbench حاضر شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

چیپست اسنپدراگون ۶۱۵۰ در بنچمارک Geekbench حاضر شد
[ad_1]

رسانه کلیک – کوالکام در گذشته نه چندان دور از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی کرد و حال شاهد خودنمایی چیپست اسنپدراگون ۶۱۵۰ در بنچمارک گیک بنچ هستیم.

چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ به تازگی در معرض دید عموم قرار گرفته است. این تراشه قدرت بسیاری از پرچمداران اندرویدی را در سال آینده میلادی تامین می کند. این تراشه در نسخه ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۵G در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات جدیدی که به اینترنت راه پیدا کرده، این سازنده تراشه های موبایل در حال توسعه یک پردازنده جدید برای گوشی های میان رده است. چیپست اسنپدراگون ۶۱۵۰ به تازگی در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است.

دستگاه حاضر در این بنچمارک دارای سیستم عامل اندروید پای بوده و به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است. اطلاعاتی در رابطه با میزان حافظه داخلی آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۱۵۰ در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۲۵۹۸ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۵۴۶۷ را به نام خود ثبت کرده است.

در حالی که این پردازنده در بخش تک هسته ای عملکردی مشابه با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ دارد، در بخش چند هسته ای عملکرد بسیار ضعیف تری را از خود نشان می دهد. پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در بخش چند هسته ای موفق به کسب امتیاز ۸۵۰۰ شده است.

پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ با کدنام اسنپدراگون ۸۱۵۰ شناخته می شد. با توجه به این موضوع، انتظار می رود تراشه میان رده کوالکام با نام دیگری معرفی و در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد.

این احتمال وجود دارد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ این پردازنده و همچنین دستگاه های مجهز به آن در معرض دید عموم قرار بگیرد. سامسونگ وظیفه تولید این تراشه را بر عهده دارد.

گفته می شود چیپست اسنپدراگون ۶۱۵۰ مانند اسنپدراگون ۶۷۵ بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری به تولید می رسد که این موضوع نشان دهنده مصرف انرژی کم آن است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.