خبر جدید

» چیزی تا آغاز مراسم The Game Awards 2018 باقی نمانده؛ برای معرفی بهترین‌ها آماده شوید

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

چیزی تا آغاز مراسم The Game Awards 2018 باقی نمانده؛ برای معرفی بهترین‌ها آماده شوید
[ad_1]

اگر طی روزهای اخیر اخبار مربوط به بازی های ویدیویی را دنبال کرده باشید، قطعا برای آغاز مراسم The Game Awards 2018 که تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود هیجان زده خواهید بود؛ مراسمی که نه تنها به خاطر معرفی بهترین بازی‌های سالی که گذشت، بلکه به خاطر انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با عناوین مورد انتظار همه چشم‌ها را معطوف به خود نگه داشته است.

از برگزارکنندگان تا محتوای مراسم

مراسم The Game Awards 2018

اولین دوره گیم آواردز با فرمت فعلی ازسال ۲۰۱۴ شروع به پخش کرد. پیش از این و به مدت ۱۱ سال، این مراسم توسط شبکه Spike برگزار می‌شد و Spike Video Game Awards نام داشت. با توجه به سیستم رای گیری و محبوبیتی که این مراسم طی سال‌های اخیر پیدا کرده است، بسیاری گیم آواردز را معادل جایزه اسکار برای بازی‌های ویدیویی می‌دانند.


کلیک کنید


طی سال‌های اخیر، گیم آواردز از یک مراسم منحصر به معرفی بهترین بازی‌های سال میلادی به محلی برای رونمایی و انتشار تریلر  و اطلاعات هیجان انگیزی از بازی‌های مورد انتظار تبدیل شده و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ بازی‌سازی، از پتانسیل و تعداد بیننده‌های بالای این مراسم برای معرفی بازی جدید خود استفاده می‌کنند.

مغز متفکر این مراسم و تهیه کننده The Game Awards یک روزنامه‌نگار با سابقه حوزه بازی‌های ویدیویی با نام جف کیلی است. طبق اعلام کیلی، طی مراسم The Game Awards 2018 امسال باید منتظر رونمایی از ۱۰ بازی جدید باشیم.

سیستم رای گیری در مراسم امسال تلفیقی از حضور اهالی دنیای بازی و روزنامه‌نگاران این حوزه بوده و در این بین، نظر کاربران بازی‌ها نیز با ضریب ضعیف‌تری اعمال می‌شود. به گفته برگزار کنندگان گیم‌آوادرز دلیل استفاده از این تلفیق، نزدیک شدن به میانگینی از نظر کارشناسی و همزمان توجه به خواسته گیمرها بوده است. تا به جای این کار و هنگام معرفی نامزدها، واکنش‌ها نسبت به لیست نامزدها نشان داد که کاربران و منتقدان بازی‌های ویدیویی از این سیستم راضی بوده‌اند.

چه بازی‌هایی در مراسم The Game Awards 2018 نمایش دارند؟

جف کیلی در یکی از جدیدترین گفتگوهای خود اعلام کرده که ۱۰ بازی در مراسم امسال رونمایی خواهند شد. در حال حاضر لیست دقیق این ۱۰ بازی مشخص نیست اما تا به این جای کار می‌دانیم که به احتمال زیاد باید منتظر معرفی نسخه‌ جدیدی از سری بازی‌های فار کرای و دراگون ایج بوده، تریلری از ریمستر کرش تیم ریسینگ ببینیم و در نهایت منتظر دریافت اطلاعات بیشتری در مورد عناوینی همچون انتم باشیم.

کمپانی کپکام حضور عنوان مورد انتظار خود یعنی Devil May Cry 5 را در این مراسم تایید کرده و شایعاتی در مورد حضور انحصاری پر سر و صدای پلی استیشن ۴ یعنی بازی Death Stranding هم شنیده می‌شوند. از دیگر شایعات هیجان انگیز در رابطه با این مراسم به احتمال رونمایی از Metroid Prime 4 و نسخه جدید سری مورتال کمبت برمی‌گردد. همچنین و با توجه به شعار مراسم امسال یعنی Worlds will change که به آنتاگونیست معروف سری بیگانه مربوط می‌‌شود،  احتمال معرفی نسخه جدیدی از این فرنچایز هم وجود دارد.

علاوه بر معرفی بازی‌های جدید و انتشار تریلر از عناوین مورد انتظار، طی گیم آواردز ۲۰۱۸ باید منتظر حضور انتشار اطلاعات جدیدی از بازی‌های از پیش عرضه شده‌ای مانند فورتنایت هم باشند. اپیک گیمز به عنوان سازنده این پدیده سال ۲۰۱۸ دنیای بازی‌ها اعلام کرده که طرفداران فورتنایت در مراسم The Game Awards 2018 باید منتظر انتشار اطلاعات هیجان انگیزی در رابطه با این بازی باشند.

چه افرادی مراسم The Game Awards 2018 حاضر می‌شوند

یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های مراسم بامداد امروز به حضور تعدادی زیادی از افراد شناخته شده حوزه ویدیو گیم و حتی سینما برمی‌گردد. یک و در واقع دو نفر از شناخته شد‌ه‌‌ترین مهمان‌های مراسم برادران دافر سازندگان سریال شناخته شده Stranger Things هستند. جوزف فارس سازنده دوست داشتنی بازی A Way Out نیز یکی دیگر از اهدا کنندگان جوایز در TGA امسال خواهد بود.

جونا هیل بازیگر سرشانس هالیوود که سابقه صداگذاری در بازی قبلی راک‌استار یعنی GTA V را دارد هم به عنوان مهمان در گیم آوادرز حضور پیدا می‌کند. لورن بلف، آهنگساز بازی‌هایی مانند Call of Duty: Modern Warfare 2 و Assassin’s Creed III هم در این مراسم هنرنمایی می‌کند.شاید شناخته شده ترین نام حاضر در گیم‌آواردز امسال آهنگساز شناخته دنیای سینما و ویدیو گیم، هانس زیمر باشد.

قرار است تعدادی از استریمرهای شناخته شده هم در این مراسم حاضر شوند و شاید تنها فردی که غیبتش را در TGA 2018 حس خواهیم کرد، سازنده سری متال گیر و عنوان مورد انتظار Death Stranding یعنی هیدئو کوجیما است.

چیزی تا تغییر دنیا باقی نمانده

ساعت ۵ بامداد فردا مراسم The Game Awards 2018 آغاز خواهد شد. در حال حاضر عناوین زیر برای دریافت جایزه بهترین بازی سال کاندید شده‌اند:

می‌توانید به صورت زنده اخبار مرتبط با این مراسم را از سایت و کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید. به نظر شما بهترین بازی سال ۲۰۱۸ کدام یک از عناوین بالا است؟‌ منتظر معرفی کدام یکی از بازی‌های مورد انتظار خود هستید؟

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.