خبر جدید

» پیش‌بازی پیکان-نساجی؛ استاد و شاگرد به دنبال پایانِ خوشِ نیم‌فصل!

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

پیش‌بازی پیکان-نساجی؛ استاد و شاگرد به دنبال پایانِ خوشِ نیم‌فصل!
[ad_1]

طرفداری- در هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل اول تیم پیکان تهران مقابل نساجی مازندران صف‌آرایی خواهد کرد. نساجی تاکنون نتوانسته در دیدارهای خارج از خانه خود پیروز از یدان مسابقه خارج شود و تیم جلالی باخت‌های متوالی را تجربه کرده است.

مشخصات بازی

هفته پانزدهم لیگ برتر
پیکان-نساجی
پنجشنبه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
ورزشگاه شهر قدس تهران
داوران: پیام حیدری – سجاد طوری – احد سلطانی – علی صفایی

پیش بازی

شاگردان جلالی در هفته‌های اخیر حال و روز خوبی ندارند. پس از مساوی مقابل ذوب آهن در هفته نهم، پیکان ۵ باخت را در هفته‌های بعدی تجربه کرده و کاملاً از کورس مدعیان سهمیه آسیا نیز خارج شده است. آن‌ها اکنون با ۴ برد، ۴ تساوی و ۶ باخت و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند و هر چه از هفته‌های ابتدایی ریسیده‌اند در این چند بازی آخر پنبه شده است. جلالی دست به تغییرات بزرگی در تیم خود خواهد زد. مهدی شیری راهی تمرینات پرسپولیس شده و سرمربی پیکان روی نام‌های مهدی مؤمنی، ماهان رحمانی، آرمان قاسمی، مهران موسوی و ابوالفضل ابراهیمی خط قرمز کشیده تا مقابل نساجی فونداسیون تیم خود را از نو بچیند. عملکرد پیکان رد بازی‌های خانگی این فصل پرنوسان بوده و آن‌ها از ۸ بازی خانگی خود ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده‌اند و ۲ شکست نیز در کارنامه‌شان دیده می‌شود.

در نقطه مقابل جواد نکونام نیز وضعیتی مشابه جلالی دارد. اگرچه اشتباهات داوری کاملاً بر ضد نساجی قائم شهر بوده است اما آن‌ها از ۱۴ بازی خود ۲ برد و ۷ تساوی به دست آورده‌اند و ۵ بار نیز متحمل باخت شده‌اند و حضور در رتبه دوازدهم با ۱۳ امتیاز باب طبع هواداران این تیم نیست. این آخرین فرصت نکونام برای فرار از بحران نتیجه‌گیری است تا در نیم‌فصل اول سایه مذاکره با هر مربی جایگزینی را از خود دور ببیند. نساجی در ۶ بازی خارج از خانه خود پیروزی بدست نیاورده و ۲ تساوی و ۴ شکست در کارنامه این تیم مشاهده می‌شود. مصدومیت محمد عباس زاده و محمد مهدی نظری دست نکونام را در پوست گردو گذاشته و باید دید وی چه راهکاری برای این دیدار حساس اتخاذ خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.