خبر جدید

» پیام رحمانی‌فضلی به‌مناسبت حادثه تروریستی چابهار- اخبار سیاسی – اخبار تسنیم

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

پیام رحمانی‌فضلی به‌مناسبت حادثه تروریستی چابهار- اخبار سیاسی – اخبار تسنیم
[ad_1]

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی رئیس شورای امنیت کشور به‌مناسبت حادثه تروریستی چابهار پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام رحمانی‌فضلی به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از غیورمردان پاسدار امنیت و آرامش میهن عزیزمان شد، موجی از غم و اندوه و تأثر در سینه مالامال از امید و عزم ایرانیان برانگیخت و این اقدام وحشیانه نشان داد که نظام اهریمنی سلطه از هیچ فتنه و توطئه‌ای علیه این ملت پرافتخار فروگذار نخواهد کرد.

 شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت‌های تروریست حامی آنها در منطقه که در اعمال تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه و سودای به‌زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان و عصبانی شده‌اند، موجب شده است تا با کمک مزدوران فریب‌خورده خود، هموطنان عزیزمان را هدف قرار داده و با نا امن نشان دادن مناطقی از کشور که سند تمدن کهن و فرهنگ غنی این منطقه پرآوازه تاریخی است، مرهمی بر دردهای التیام‌ناپذیر خود بگذارند.

جرثومه‌های ترور و وحشت که این روزها به‌شدت درگیر فضاحت تاریخی و ماندگار خود در کشتن مردم در سفارتخانه‌هایشان هستند با چنین اقدامات رذیلانه‌ای پرونده سیاه خود را برای زمان سرنوشت سنگین‌تر می‌کنند. تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که خون زنان و کودکان و مردان ایران‌زمین سرچشمه توفیقات الهی و پیروزی‌های درخشان نظام حق و روشنایی بر دشمنان شیطانی خواهد بود.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی

وزیر کشور

انتهای پیام/*

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.