خبر جدید

» نگاهی به Meme Maker آنلاین فیلمورا: به راحتی Meme بسازید

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

نگاهی به Meme Maker آنلاین فیلمورا: به راحتی Meme بسازید
[ad_1]

این روز‌ها بازار تولید میم به شدت داغ است. Meme یا به فارسی میم اینترنتی یک اثر گرافیکی است؛ عکس یا ویدیویی که بالا یا پایین آن نوشته‌ای قرار می‌دهند. این اثر گرافیکی که عموما جنبه‌ی طنز دارد، در دنیای مجازی امروز به میزان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کرده است.

تولید Meme کار دشواری نیست. اما قطعا استفاده از نرم افزار‌ها این کار را به مراتب ساده‌تر می‌کنند. فرض کنید جدیدا یک ویدیو یا گیف کوتاه به دستتان رسیده که می‌خواهید با استفاده از آن یک میم تولید کنید و برای دوستانتان بفرستید. یقینا اگر بتوانید این کار را با گوشی‌تان انجام دهید، راضی‌تر خواهید بود و سریع‌تر به هدفتان خواهید رسید.

Filmora -که پیش از این به بررسی اپلیکیشن بسیار مفید تبدیل فرمت ویدیویشان پرداخته بودیم- تلاش کرده تا در اقدامی دیگر کار تولید میم را ساده‌تر از گذشته کند. این شرکت با راه‌اندازی وبسایتی که نامش را Meme Maker گذاشته، تلاش کرده تا بتواند تجربه‌ای آسان و لذتبخش از ساخت میم را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در این مطلب قصد داریم به بررسی این وبسایت بپردازیم. اگر شما هم علاقمند به تولید میم هستید این مطلب را از دست ندهید.




Meme Maker

همانطور که گفتیم شاید ساخت میم کار دشواری نباشد، اما همیشه در دسترس بودن یک اپلیکیشن یا از آن بهتر، یک وبسایت می‌تواند کارها را به میزان زیادی ساده‌تر کند. خوشبختانه Meme Maker‌ فیلمورا کاملا رایگان است و همه‌ی ویژگی‌های آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کافیست به این وبسایت بروید و با کشیدن عکس، گیف یا ویدیویی کوتاه به آن متن‌های مورد نظر خود را اضافه نمایید. از خوبی‌های این وبسایت این است که سرعت بسیار مطلوبی دارد و روند انجام همه‌ی کار‌ها به خوبی در آن مشخص شده است.

وقتی وارد وبسایت می‌شوید، محلی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن طریق نسبت به آپلود عکس، ویدیو یا گیف مد نظرتان اقدام کنید. حالا خود وبسایت عکس را برایتان آپلود کرده و شما را به صفحه‌ی مربوط به ویرایش و اضافه کردن متن می‌فرستد.

Meme Maker

امکان کراپ کردن تصویر و انتخاب بخش‌هایی که می‌خواهید ویرایش کنید.

علاوه بر این، وبسایت Meme Maker‌ به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید لینک عکس یا تصویر متحرک مد نظر خود را در وبسایت وارد کرده و آن را در سرور‌های آن آپلود نمایید. برای این کار جایی تعبیه شده که می‌توانید URL‌ مربوط به عکس‌ها، ویدیو‌ها یا گیف مورد نظر خود را وارد کنید و سپس به ویرایش آن بپردازید.

امکانات ارائه شده در این وبسایت کاملا قابل قبول است. شما می‌توانید به راحتی عکس‌، ویدیو یا گیف آپلود شده‌ی خود را کراپ کنید، جهت نمایشش را تغییر دهید و یا آن را بچرخانید. یکی از مزیت‌های این وبسایت اینجاست که این کار به سادگی انجام می‌شود و به راحتی با دید صفحه‌ی مورد نظر (تصویر بالا) همه چیز واضح و مبرهن است. بنابراین خیلی بعید است کاربر برای ساخت یک میم زمان زیادی سپری کند.

بخش تعبیه شده برای درج متن ساده، شکیل و به طور صد در صد قابل درک است. در این بخش شما امکانات متفاوتی را مشاهده می‌کنید. درج متن در بالا و پایین که می‌توانند روی تصویر قرار بگیرند یا اینکه به بالا و پایین تصویر اضافه شوند. برای این کار کافیست روی گزینه‌های مشخص شده بزنید.

Meme Maker

کنترل پنل شیوا و قابل درک Meme Maker به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از آن استفاده کنید.

وجود تعداد قابل توجهی از فونت‌ها نیز دست کاربر را باز می‌گذارد. در بخش‌های دیگر می‌توانید رنگ فونت، اندازه و چینش کلمات را تعیین کنید. همچنین به هر تعداد که بخواهید می‌توانید متون مختلف به عکس اضافه کنید.

از دیگر مزایای این وبسایت می‌توان به این نکته اشاره کرد که به محض وارد کردن نوشته‌ها، می توانید تغییرات اعمال شده را در تصویر نهایی که در سمت راست نمایش داده می‌شود مشاهده کنید. همچنین در انتها بنا بر خواست خودتان می‌توانید نوع خروجی فایل را مشخص نمایید.

این فایل خروجی می‌تواند PNG یا JPG باشد. سپس به راحتی می‌توانید فایل نهایی را در بخشی از حافظه‌تان ذخیره کنید. همچنین با استفاده از این وبسایت، می‌توانید تصاویر متحرک خود را با فرمت PNG به GIF تبدیل نمایید.

Meme Maker

به راحتی می‌توانید متن دلخواه خود را به عکس‌ها اضافه کنید. به محض اضافه کردن نوشته‌ها می‌توانید تغییرات را روی تصویر شاهد باشید.

اما این پایان کار نیست. مزیت اصلی این وبسایت اینجاست که می‌توانید به راحتی از آن در موبایل هم استفاده کنید. این وبسایت کاملا با صفحات تلفن‌های هوشمند سازگاری دارد. به راحتی می‌توانید Meme Maker را در گوشی‌تان باز کنید، تصاویر مد نظر خود را در آن قرار دهید و مشغول تولید میم شوید.

محیط کاری در نسخه‌ی موبایل هیچ تفاوتی با نسخه‌ی کامپیوتر آن ندارد و همه‌ی امکانات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Meme Maker

این وبسایت می‌تواند به راحتی در موبایل هم مورد استفاده قرار بگیرد.

شاید اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌های زیادی وجود داشته باشند که بتوان با استفاده از آن‌ها به تولید میم پرداخت. اما همانطور که در مطلب بالا اشاره کردیم، Meme Maker‌ وبسایتی کاربرپسند است که به سادگی امکان تولید میم‌هایی جذاب را برای کاربران فراهم می‌کند.

از همه مهم‌تر، این اپلیکیشن در فایل خروجی هیچ واترمارکی درج نمی‌کند. موضوعی که عموما در اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های رایگان کمتر می‌توانیم شاهدش باشیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر یکی از افرادی هستید که به ساخت میم علاقه دارند، تجربه Meme Maker فیلمورا را از دست ندهید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.