خبر جدید

» نارضایتی توخل بعد از دومین توقف تیمش :: ورزش سه

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

نارضایتی توخل بعد از دومین توقف تیمش :: ورزش سه
[ad_1]



کد خبر: ۱۵۷۳۹۹۳/۵۰

زمان: ۱۱:۱۲  
۱۳۹۷/۰۹/۱۵

بازدید: ۵,۱۸۷




توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از توقف شاگردانش مقابل استراسبورگ به  عملکرد نه چندان خوب شاگردانش اذعان کرد و گفت امروز روز خوب ما نبود.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن در هفته‌ی شانزدهم لیگ فوتبال فرانسه لوشامپیونا در خانه‌ی استراسبورگ به مصاف این تیم رفت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ بدست نیاورد. توماس توخل سرمربی آلمانی PSG بعد از این بازی به عملکرد نه چندان خوب شاگردانش اذعان کرد و گفت امروز روز خوب ما نبود. با اینحال پاری سن ژرمن توانست رکورد بازی‌های بدون شکست خود در فصل جاری لوشامپیونا را به عدد ۱۶ برساند هر چند بعد از پیروزی بر لیورپول در چمپیونزلیگ، این دومین بازی پیاپی‌ پاری سن ژرمن در فرانسه بود که با نتیجه‌ی تساوی به پایان می‌رسید.

 

 

توخل بعد از بازی به خبرنگاران گفت:” من نمی‌توانم از بازیکنانم انتظار داشته باشم در این بازی هم با همان ذهنیت و شرایط روحی‌ای بازی کنند که در مقابل لیورپول بازی کردند. ما روز یکشنبه در بوردو با روحیه‌ی خوبی بازی کردیم و امروز هم مثل یک تیم متحد حمله و دفاع کردیم”.

 

 

توخل در ادامه‌ی مصاحبه‌ی مطبوعاتی‌اش گفت:” استراسبورگ دفاع متراکم را خیلی خوب بلد است. آنها امروز خیلی باکیفیت بازی کردند و با کمک هواداران‌شان موفق شدند ما را متوقف کنند. ما می‌دانستیم که استراسبورگ بسیار نزدیک به دروازه‌ی خود دفاع خواهد کرد. آنها در خانه‌ی خودشان خیلی محکم بازی می‌کنند. در استادیوم خانگی استراسبورگ جو فوق‌العاده‌ای حاکم بود و از اینها گذشته ما در تصمیم‌گیری کند عمل کردیم و سرعت تصمیم‌گیری‌مان خیلی کم بود”.

 

پاری سن ژرمن بعد از بازی دیشب مقابل استراسبورگ، حالا پنج روز زمان دارد تا برای مسابقه‌ی بعدی‌اش که جدال با ستاره‌ی سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا است آماده شود.

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.