خبر جدید

» موضوعات اجتماعی- سیاسی، امنیتی نشوند/ خوزستان پیشانی ایران است

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]




وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان کارگران “شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه” که برای رسیدگی به مشکلات کارگران کشت و صنعت نیشکر هفته تپه در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، تاکید کرد: هر فردی که در ایران اسلامی به فکر خون شهدا، پایداری جمهوری اسلامی ایران و خادم این ملت است باید صیانت از اشتغال موجود را اولین هدف خود بداند.


به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی “محمد شریعتمداری” پس از شنیدن سخنان و خواسته های کارگران “شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه” تاکید کرد: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خانه و متعلق به همه کارگران ایران و تمام تلاش ما صیانت از اشتغال موجود است.
وی اضافه کرد: هر کسی که در مقابل صیانت از اشتغال موجود می ایستد از ما نیست و حفاظت و صیانت از مشاغل موجود برای افرادی که نان آوران خانه هایشان هستند امری ضروری است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال تثبیت و صیانت از اشتغال موجود حتی در شرایط تحریم است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: رعایت حقوق همه کارگران و سه جانبه گرایی برعهده ماست و حتما به موضوعات دولتی و سیاست های اقتصادی توجه ویژه داریم اما یکی از مهمترین وظایف ما، نظارت بر اجرای قانون کار و صیانت از حقوق کار و کارگر است. در این زمینه شورای حل اختلاف و رسیدگی و غیره برای صیانت ازکارگران وجود دارد چرا که کارگران پناهی جز این موارد ندارد.
شریعتمداری افزود: تکیه ما در انجام این امور تکیه بر شرکای اجتماعی همچون مجموعه ها و تشکل های کارگری در سراسر کشور، شوراهای اسلامی، انجمن های صنفی، مجموعه ها و سازمان های مردم نهاد و غیره هستند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: ما مکلف هستیم مستقیما از طریق شرکای اجتماعی از حقوق مردم و کار صیانت کنیم. اولا طرح طبقه بندی مشاغل حق کارگر است که باید حل شود و برای اجرای آن نیز هیچ بهانه ای پذیرفته شده نیست. باید انجمن های صنفی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفته تپه با ظرفیت های قانونی موجود تشکیل شود و طرح طبقه …


اخبار پیشنهادی:

loading

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.