خبر جدید

» مشاوره خانواده رایگان – آدرس و شماره

  • تاریخ : 11th آگوست 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

مرکز مشاوره خانواده رایگان در تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و سایر شهرستان ها است.

می توانید ابتدا به صوت انلاین مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشکلات خانوادگی هر انسان را می توان با روش های مختلفی مانند مشکلات دیگر مواجه کرد.

مثال هایی از مسائل عاطفی، احساسی، اخلاقی و اجتماعی هستند که همه آنها به عقب می روند.

هنگامی که ازدواج به درستی انجام می شود، به این معنی است که مردان و زنان با بلوغ فکری، اجتماعی، احساسی و اخلاقی وارد زندگی می شوند، قطعا مشکلی خاص نخواهند داشت.

  • آیا در زندگی مشترک خود مشکلی دارید که مدتها حل نشده است؟
  • آیا امید خود را در حل اختلافات خانوادگی از دست دادید؟
  • آیا شما باید درباره مشکلات حل نشده صحبت کنید؟

 

آموزش پیش از ازدواج و پیشگیری مشکلات خانوادگی

شاید بهتر باشد آموزش اصول گفتگوی موفق برای حل مشکلات مرتبط با خانواده از دوران کودکی همراه با دیگر دوره های مبتنی بر ابتدایی را بگذرانید.

از آنجا که این مهارت نیاز به ازدواج موفق دارد، و ازدواج موفق پایه و اساس یک خانواده شاد است و بنابراین پیشگامان جامعه ی سالم و شهروندان موفق است.

متأسفانه اکثر زوج جوان مهارت لازم برای صحبت در مورد مشکلات خانوادگی ندارند، بنابراین حتی کوچکترین سوء تفاهم ها با صلح حل نمی شود.

به همین دلیل، وقوع هر مشکلی معمولا آنها را به اختلاف می اندازد و مشکل را نادیده می گیرد و از صحبت در مورد آن جلوگیری می کند.

در زیر، ما درباره عواقب اجتناب از حل فوری مشکلات و راه حل برای جلوگیری از آن بحث خواهیم کرد.

فرض کنید شما و همسرتان می خواهید سفر کنید، اما شما با انتخاب یک مقصد مشکل دارید، و هر شهر دارای یک شهر خاص برای تعطیلات است و دلایل خوبی برای این انتخاب وجود دارد.

به نظر می رسد مشکل بسیار جزئی است، اما بعد از صحبت در مورد مشکل، به طور منطقی و موثر در مورد آن صحبت نمی کنید، شما نمی توانید راه منصفانه ای برای اجتناب از سفر خود داشته باشید.

حالت دیگر این است که در هر موقعیتی، همسر یا شوهر مقصد و آرزوهای طرف مقابل را نادیده می گیرند.

این وضعیت امور ممکن است به طور موقت حل و فصل بدون اختلاف و یا بدون نیاز به یک گفت و گو، اما کسی که اراده خود را رد کرده است قطعا از سفر لذت نمی برد، و کوچکترین مشکل در طول سفر این نارضایتی را افزایش می دهد.

این وضعیت می تواند به کلیه اختلافات در زندگی مشترک متبادر شود و پیامد های ناخوشایندی در برابر این نوع برخورد با مشکلات خانوادگی ایجاد می کند.

مسائل خانوادگی

حل مشکلات خانواده

توسط کسی که اغلب به اراده حزب مخالف تسلیم می شود، تمایل دارد بیشتر به وقوع این اختلافات حساس باشد و در بعضی مواقع به طور کلی از تسلیم خواسته شریک خود رد می شود و در آن لحظه راه حل اختلاف نظر های موقت دیگر امکان پذیر نیست و مشکلات بسیار کمی به بحث و جدل منجر می شود.

اگر وضعیت فعلی زندگی مشترک شما شبیه آنچه که توصیف شده است، اگر یک کوه از مشکلات حل نشده پشت سر شما باشد یا شما به نقطه ای رسیده اید که دیگر نمی توانید مشکلات خانوادگی را نادیده بگیرید.

تنها راه حفظ زندگی مشترک این است که سریع شروع به صحبت  در مورد مسائل حل نشده کنید و از این واقعیت که دلیل اصلی اجتناب از آلودگی فعلی و یا عدم توانایی در مورد صحبت در مورد آن است جلوگیری کنید که همچنان ارائه راه حل برای تسهیل ان وجود دارد:

راه حل درمان مشکلات خانواده

  • راه حل های خانواده: نامه ای به شریک زندگی تان بنویسید

هنگامی که مشکلات خانوادگی را برای مدت طولانی نادیده می گیرید و زمانی که مشکل دارید مشکلی را حل نمی کنید، بحث در مورد همه آنها بسیار دشوار است و شاید ترسناک باشد.

چشم انداز واکنش های عاطفی در برخورد با مشکلات خانوادگی قدیمی و مراحل مختلف، مانند ایجاد یک مشکل، صحبت کردن در مورد انتظارات از طرف دیگر، با اشاره به بی احترامی و خشم، ممکن است خیلی دشوار است که هر گونه امید برای حل مشکلات نابود شود.

اولین گام در یک گفتگوی موفق در زندگی مشترک ایجاد یک محیط امن و آرام است.

منبع: مشاورانه – مشاوره رایگان خانواده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.