خبر جدید

» مدل موی عروس

  • تاریخ : 8th سپتامبر 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

مدل های موی عروس

همواره انتخاب مدل موی عروس یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها در شرایط مختلف است و هر کسی قطعا دوست دارد زیبا ترین مو ها را داشته باشد و در این موارد در صورتی که شما مطابق مد روز حرکت کنید، هر بار با سبک های جدید کوتاه کردن، حجم گیری و حتی بستن مو آشنا می شوید که زیبایی های خاص خود را دارند و در بهترین سالن های آرایش عروس از این مدل ها استفاده می شود

فراموش نکنید که در انتخاب مدل موی عروس چندین عامل دخیل هستند و هر چه دقیق تر نسبت به مدل موی خود شناخت داشته باشید، این کار در نهایت هم برای شما و هم برای آرایشگر به مراتب آسان تر و بهتر خواهد شد، فراموش نکنید که انتخاب استایل مو می تواند به مقدار و حجم موی شما نیز بستگی داشته باشد.

همواره مدل های موی کوتاه بستگی به هیچ اتفاق خاصی نخواهد داشت، هر خانمی می تواند آن ها را امتحان کند و در صورتی که مدل های پسرانه در حال حاضر به عنوان سبک های کلاسیک شناخته می شوند، می توانید از دیگر روش ها برای کوتاه کردن استفاده کنید.

  موی عروس

مدل های موی عروس جذاب ۲۰۱۹

روش های فوق العاده جذاب و جدیدی برای پیرایش موی سر در سال ۲۰۱۹ توسط ژورنال های جهانی و همین طور مجلات مد معرفی شده است که چتری هنوز هم به عنوان گزینه ای ایده آل البته نه برای همه شناخته می شود، مدل موی چتری اگر به درستی کوتاه شده و همین طور در Hair Style آن از اصول و استاندارد های جهانی استفاده شود می تواند شما را بسیار جوان تر از آن که هستید نشان دهد.

مدل های کوتاه عموما مناسب کسانی هستند که قد بلندی دارند و در این صورت گردن آن ها نیز می تواند تعیین کننده مقدار کوتاه کردن باشد.

هر چه گردن بلند تر باشد بهتر است که موی شما کم تر کوتاه شود و در این صورت پوشش دهنده آن بخش خواهد بود.

فراموش نکنید که مو های صاف خیلی فر بهتر است همواره بلند تر باشند، در این صورت زیبایی آن ها با استفاده از روش های خاص مانند کراتینه بهترمنتقل می شود و دغدغه شما برای کوتاه کردن مداوم آن ها و شکل دهی با اتو، سشوار و… کم تر می شود.

مدل موی عروس

مدل های موی فر و باز

از دیگر مدل مو های زیبا که در بین عروس خانم ها و بخصوص در اروپا و امریکا محبوب است می توان به موی فر که به صورت باز از پشت شکل داده خواهد شد اشاره کرد. در واقع مو توسط کش و نگه دارنده بسته نمی شود و فرم کلی آن با توجه به این که بلند است حفظ می شود.

گاه نیز بخش بالایی و دور سر مو بافته می شود و تا انتها پس از چند سانتی متر مو فر می شود، برای حالت دادن به مو در شرایط خاص و مهمانی ها شما می توانید از انواع چسب های مو و تافت های استاندارد و با کیفیت استفاده کنید.

مدل موی فر زنانه در صورتی زیبا تر خواهد شد که پرپشت بودن آن به چشم آمده و حفظ ظاهر نیز بستگی به حجم مو خواهد داشت و این قطعا ایده آل ترین گزینه برای کسانی است که مو های بلند و پرپشتی دارند.

مدل موی گوجه ای البته گزینه ایی است که ما در انتهای این بخش به شما معرفی می کنیم و کل بخش انتهایی مو در دور پشت سر بسته می شود و ساختار این بسته شدن نیاز به دقت بالا دارد تا واقعا به این مد نزدیک گردد.

انواع مدل مو های بلند زنانه

البته که در حال حاضر مدل های سایه روشن نیز در بین خانم ها و بخصوص دختران جوان دیده می شود، به این صورت که از ابتدای مو که از پشت گوش شروع می شود مو نزدیک به سفیدی خواهد بود و این تا چند سانتی متر بالاتر از گوش به صورت ملایم ادامه می یابد، در نهایت و بخش بالایی مو نیز به میزان مناسب و مطابق خواسته سلیقه مشتری کوتاه می شود.

این روش روی تمامی مدل های مو جوابگو خواهد بود، بخصوص مو های خشک که به سختی حالت می گیرند و کوتاه کردن آن یکی از دغدغه های اصلی هر خانمی است.

مدل مو های نیمه باز نیز در حال حاضر می توانند گزینه خوبی برای مو هایی باشند که خوش حالت تر اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.