خبر جدید

» فواید روستانشینی که تاکنون به فکرتان نرسیده بود

  • تاریخ : 15th مارس 2021
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

فواید روستانشینی که تاکنون به فکرتان نرسیده بود

https://uupload.ir/files/1pck_n00015459-b.jpg

از هنگامیکه شهر ها شروع به صنعتی شدن کردند، اغلب روستاییان نیز اقدام به مهاجرت به شهر ها کردند و همین موضوع باعث شد که جمعیت روستاها روز به روز کمتر شود و مردم از حال و هوای مناطق روستایی خارج شوند؛ درواقع به دلیل اینکه درآمدهای روستایی ثابت نیستند و ممکن است گاهی خشکسالی شود و محصول زیادی به دست نیاید و یا حتی در یکسال به دلیل وفور نوعی محصول، قیمت آن کاهش پیدا کند و کشاورزان ضرر کنند. موضوع بسیار مهمی که وجود دارد این است که دولت ها باید به خوبی از روستاییان حمایت کنند تا آن ها مجبور به شهر نشینی نشوند.

روستانشینی فواید زیادی دارد که حتما باید به آن ها دقت شود، از میان این فواید میتوانیم به آب و هوای به دور از آلودگی اشاره کنیم، درواقع هرچه روستایی از شهر های بزرگ دورتر باشد، مسلما آب و هوا در آنجا بهتر خواهد بود و به همین علت به اغلب افرادی که مشکل تنفسی دارند پیشنهاد می شود در مناطق روستایی ساکن شوند.

فایده بعدی که در رابطه با روستا نشینی می توان به آن اشاره کرد، خودکفا بودن است، یعنی شما می توانید در روستا تمامی محصولات مورد نیازتان را خودتان تهیه کنید، از این میان می توانیم به پروش دام، سبزیجات، میوه و…اشاره کنیم، یعنی یک فرد روستایی می تواند تمامی محصولات مورد نیازش را خودش تهیه کند.

ممکن است برخی از شما به هیچ وجه نتوانید روستا نشین شوید، اما این دلیل بر این نیست که خودتان را از لذت روستانشینی محروم کنید، بنابراین بهتر است در مشهد چند روزی روستا نشین شوید، تا این لذت را درک کنید.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.